برگزاری اولین نمایشگاه‌های مجازی ناشران آموزشی

به گزارش خبرگزاری صبا، نمایشگاه مجازی کتاب با مدیریت و برنامه‌ریزی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در دو مرحله و برای ناشران آموزشی و کتابفروشان، موزعان و پخشی‌های کتاب‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مرحله اول به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود و  هر یک از ناشران در زمان مشخص و شرایط یکسان در سایتشان اقدام به فروش کتاب می‌کنند. مرحله دوم نیز ناشران به صورت متمرکز در یک سایت مشخص با قوانین خاص کتاب‌هایشان را به فروش خواهند رساند.

مرحله اول برای گروه ناشران  روز ۱۴ تیرماه به مناسبت روز قلم آغاز خواهد شد و به مدت چهار روز ادامه دارد که در این مدت همه ناشران آموزشی کتاب‌های خود را با تخفیف۲۰ تا ۲۸ درصد در سایت‌های خودشان به فروش خواهند گذاشت. در مرحله بعدی این طرح، همه کتابفروشی‌ها و موزعان و پخشی‌های کتاب‌های آموزشی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

برگزارکنندگان این نمایشگاه مجازی کتاب برای فاز دوم که صورت متمرکز خواهد بود در حال بررسی امکانات سایت و رایزنی با شرکت‌های نرم‌افزاری و ناشرانی که تجربه این نوع فروش را دارند، هستند. در این فاز، همه ناشران و کتابفروشی‌های آموزشی می‌توانند کتاب‌های خودشان را بارگذاری کنند. در  مرحله بعدی نیز همه کتابفروشان آموزشی می‌توانند کتاب‌های خود را  به فروش بگذارند. زمان و شرایط این دو نمایشگاه متمرکز هم، متعاقبا اعلام خواهد شد.

نوشت‌افزار، لوازم التحریر و ناشران سایر کتاب‌هایی که به نوعی با آموزش، فضای تحصیلی و مدرسه ارتباط دارند نیز می‌توانند در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/