واکنش تهیه‌کننده «گاندو» به حمایت رهبری معظم از ظریف

به گزارش صبا، مجتبی امینی، تهیه‌کننده سریال «گاندو» با انتشار متنی در توییتر به نامه محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه به رهبری معظم واکنش نشان داد و نوشت: «در سریال گاندو نه کسی به شما توهینی کرده است نه جسارتی… شما از ارادت ما به حضرتعالی و همکارانتان آگاه هستید. حیف نیست که برای مسائل حاشیه ای و کم اهمیت اینقدر وقت مقام معظم رهبری را بگیرید؟
دوران قهر کردن دیگر گذشته است. خیلی کار در کشور بر زمین مانده و برای ادامه مسیر روحیه جهادی می طلبد. خدارو شکر رهبری صبور داریم و آغوش و روحیه پدرانه ایشان برای همه رفتارهای غیر منطقی مسئولان باز است.
دلمان را بزرگ کنیم به اندازه دل خانواده شهدا و مردم که حامیان گفتمان «گاندو» بوده و هستند.

در روزهای اخیر رسانه‌ها گزارش دادند محمدجواد ظریف به دنبال پخش سریال «گاندو» در نامه‌ای به رهبری معظم از توهین، تهمت و تخریب‌ها در این سریال گلایه کرده است، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز این موضوع را تایید کرد؛ سیدعباس موسوی توضیح داد: «رهبر انقلاب به جناب ظریف الطاف داشتند و بیان کردند مطلقا راضی نیستند نسبت به وزیر امورخارجه اهانتی صورت بگیرد.»

محمدجواد ظریف هم درباره محتوای پاسخ رهبری به نامه خود در خصوص سریال گاندو گفته بود: «رهبری همیشه به من محبت داشتند و من وامدار محبت ایشان هستم؛ این محبت همچنان ادامه دارد و اگر محبت‌های ایشان نبود، برخی اتفاقاتی که در بعضی جاها می‌افتد، امکان تحمل را از بین می‌برد.»