علیرضا طلیسچی به استقبال طرفداران رفت/ پادرمیانی بهنام بانی برای ۳ قطعه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
در برج میلاد

علیرضا طلیسچی به استقبال طرفداران رفت/ پادرمیانی بهنام بانی برای ۳ قطعه

علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته طی دو سانس در برج میلاد به استقبال طرفدارانش رفت.

به گزارش خبرنگار صبا، شب گذشته سه شنبه ۸ مرداد ماه کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در حالی در در سالن همایش های برج میلاد به همت موسسه «فرهنگی هنری نوای سپند» برگزار شد که سالن اجرا کاملا پر بود.

علیرضا طلیسچی در سانس اول این کنسرت با خواندن قطعه «منو دریاب» اجرای خود را آغاز کرد و بعد از پایان این قطعه با طرفداران خود خوش و بش کرد و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

طلیسچی در ادامه به اجرای قطعات «تو فکر می کنی کی ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «آخرش قشنگه»، «سختگیر» پرداخت. قطعه «سختگیر» از جدیدترین قطعات طلیسچی است که مخاطبان در خواندن آن همراهی زیادی با او داشتند.

خواننده جوان موسیقی پاپ کشور در بین اجرا به طرفداران خود گفت: ایام سوگواری محرم و صفر در پیش است و ما در آخرین روزهای اجرا قبل این ایام هستیم و بعد از این ۲ ماه استراحت با موزیک ها و اجراهای جدید و خوب در خدمت شما عزیزانم خواهیم بود.

خواننده موزیک «به خودم بد کردم» قبل از اجرای این قطعه بیان کرد: چند سال پیش، سبک موسیقی «تلفیقی» رایج بود به همین دلیل من و دوست عزیزم سعید آتانی تصمیم گرفتیم قطعه «به خودم بد کردم» را با هم بخوانیم و حالا به دلیل اینکه او در سالن حضور ندارد در هنگام اجرای این قطعه بخش های مربوط به اجرای سعید آتانی به صورت پلی بک پخش می شود.

حین اجرای اکثر قطعات در این کنسرت، ویدیوموزیک مخصوص آن قطعه هم پخش می شد. از نکات قابل اشاره در این اجرا این بود که دکور خاصی نداشت.

در ادامه قطعات «عزیزی»، «دلی» و «زندگی جونم» اجرا شد که مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت و طرفداران این خواننده قطعات را با وی همخوانی کردند.

در پایان کنسرت قطعات «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «دیوونه دوست داشتنی» برای اجرای دوباره مطرح شد که طرفداران این خواننده پاپ هر سه قطعه را می خواستند و درنهایت با پادرمیانی بهنام بانی مهمان کنسرت، هر سه قطعه دوباره اجرا شدند تا سانس اول کنسرت علیرضا طلیسچی با ۱۴ قطعه به پایان برسد. سانس بعدی این کنسرت ۲۱ برنامه ریزی شده بود.

مهمانان ویژه این کنسرت، بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ، شهرام شاه حسینی کارگردان سینما و تلویزیون، حامد برادران خواننده و تنظیم کننده، احسان رنجور نوازنده ویلن در گروه بهنام بانی، ایمان ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ، آنوییل ملهم‌پور خواننده موسیقی پاپ و… بودند.

گروه نوازندگانی که طلیسچی را در این کنسرت همراهی کردند عبارتند از امیربهادر دهقان رهبر ارکستر، مرسل وطنی ساکسیفون، امیرحسین آزموده پرکاشن، کامیار عبدی درامز، محمد عارف گیتار آکوستیک، آرتین زمانی کیبورد و مهران حیدری گیتار الکتریک.

ریحانه علی محمدی

 

 

یک نظر