تام هنکس: ننگ بر تو اگر ماسک نزنی! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵

تام هنکس: ننگ بر تو اگر ماسک نزنی!

تام هنکس از مردم خواست برای گذر از این وضعیت سه چیز اساسی یعنی ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست ها را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سی‌ان‌ان، تام هنکس یکی از مشهورترین افراد دنیا که از بیماری کووید-۱۹ جان به در برده است در مصاحبه تازه اش به طور صریح از احساسات خود درباره کسانی که ماسک نمی زنند صحبت کرد.

تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون نخستین شخصیت های مشهور سینمای جهان بودند که از ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹ پرده برداشتند.

بیشتر بخوانید

تام هنکس خون خود را برای تولید واکسن اهدا کرد/ هنکسن به جای واکسن

تام هنکس و همسرش سرانجام به خانه رسیدند

حالا تام هنکس در گفتگوی تازه خود درباره اهمیت ماسک زدن صحبت کرده است. ستاره فیلم های «نجات سرباز رایان» و «فارست گامپ» در این باره گفت: در واقع تنها سه چیز وجود دارد که ما می توانیم به منظور رسیدن به فردا و گذر از این وضعیت آن را انجام دهیم: ماسک بزنیم، فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و دست های مان را بشوییم.

وی افزود: این کارها خیلی ساده و آسان هستند، اگر کسی نتواند این سه چیز اساسی را تمرین کند باید به او بگویم شرم و ننگ بر تو.

بازیگر برنده دو جایزه اسکار هالیوود ماه مارس امسال در حالی که برای فیلمبرداری فیلم باز لورمن با موضوع زندگی «الویس پرسلی» به استرالیا رفته بود خودش و همسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند. تام هنکس در فیلم باز لورمن نقش سرهنگ تام پارکر مربی الویس پرسلی خواننده مشهور دنیا را ایفا می کند.

تام هنکس که برای معرفی فیلم جدیدش با نام «سگ تازی» فیلمی که قرار است از روز ۱۰ جولای در اپل عرضه شود در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود تاکید کرد مردم باید وظیفه خود را در متوقف کردن این بیماری انجام دهند.

در خبر دیگر، جنیفر آنیستون ستاره سریال «فرندز» نیز با یک پست اینستاگرامی و تصویر خودش با ماسک از مردم خواست برای جلوگیری از گسترش بیماری ماسک بزنند. او در این باره نوشت: اگر به زندگی انسان ها اهمیت می دهید لطفا ماسک بزنید و کسانی را که اطرافتان هستند نیز به این کار تشویق کنید.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است