تریلر «ساخت ایتالیا» با نقش‌آفرینی لیام نیسون منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
رابطه پدر پسری در سینمای تابستان؛

تریلر «ساخت ایتالیا» با نقش‌آفرینی لیام نیسون منتشر شد

از پیش‌نمایش کمدی «ساخت ایتالیا» درباره پدر و پسری درگیر در ماجرای بازسازی ساختمانی ویلایی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندی‌وایر، تریلر کمدی «ساخت ایتالیا» با بازی لیام نیسون و مایکل ریچاردسون منتشر شد. این فیلم با موضوع اهمیت خانواده قرار است از روز ۷ آگوست در سرویس‌های آنلاین و برخی سالن‌های سینما پرده برداری شود.

این تریلر که روز سه‌شنبه ۳۰ جون منتشر شده است نوید فیلمی جذاب و روح‌افزا را به سینماروهای فصل تابستان و پناهی برای فرار از وقعیت‌ها روزمره می‌دهد.

«ساخت ایتالیا» روایتی دلگرم‌کننده درباره رابطه یک پدر و پسر در شهر زیبای توسکانی در ایتالیا است. پدر با بازی لیام نیسون آرتیستی اهل لندن است که به همراه پسرش که رابطه‌ای نزدیک با او ندارد به ایتالیا بازگشته تا ترتیب فروش فوری خانه‌ای را که از همسرش به ارث رسیده است را انجام دهد آن دو برخلاف انتظارشان با ویلایی زیبا مواجه می‌شوند که در شرایط بسیار بدی نگهداری شده است. کار بازسازی ویلا آغاز می‌شود اما این پدر و پسر به زودی متوجه عدم تفاهم‌ها با یکدیگر می‌شوند.

لینزی دانکن اسکاتلندی و والریا بیللو ایتالیایی از دیگر بازیگران «ساخت ایتالیا» هستند.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی جیمز دارسی به حساب می‌آید. سینما‌دوستان پیش از این شاهد نقش‌آفرینی دارسی در نقش ادین جارویس در دنیای سینمایی مارول بوده‌اند. او همچنین در دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی همچون فیلم «دانکرک» و سریال «میهن» حضور داشته است.

لیام نیسون به تازگی با بازی در فیلم «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» و «عشق معمولی» روی پرده‌های سینما بوده و بازی در فیلم مهیج «دزد صادق» را به عنوان پروژه بعدی خود برگزیده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است