«شنای پروانه» به «سینما ماشین» رسید/ «کوه‌پارک» دومین ایستگاه در مشهد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی «سینما ماشین»، نخستین «سینما ماشین» کشور پس از انقلاب، با همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و شرکت سینمایی نورتابان در تهران و با نمایش «خروج» افتتاح شد و در نخستین ماه از فصل تابستان با نمایش «شنای پروانه» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره ملی فجر در شهرهای تهران و مشهد ادامه خواهد یافت.

پس از تجربه نخستین سینماماشین پس از انقلاب با نمایش «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در برج میلاد تهران و مشهد مقدس، این برنامه با اکران فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و با بازی جواد عزتی، امیر آقایی، مه‌لقا باقری، علی شادمان، آبان عسگری، پانته‌آ بهرام و طناز طباطبایی تداوم خواهد یافت و مخاطبان از روز پنجشنبه 12 تیرماه می‌توانند برای خرید بلیت اکران‌های سینماماشین در برج میلاد تهران و میدان سپاد مشهد به سایت ایران تیک مراجعه کنند.

از هفته آینده نیز مجموعه با اضافه شدن مجموعه کوه پارک واقع در منطقه کوه‌سنگی مشهد مقدس، این شهر با دو منطقه میزبان طرح سینماماشین خواهد بود.

همچنین با توجه به برنامه‌ «سینماماشین» در شهرهای مختلف کشور، بزودی اسامی سایر فیلم‌ها و شهرهای میزبان این طرح نیز بصورت رسمی معرفی خواهند شد.

«سینما ماشین» در حال حاضر در برج میلاد تهران و مشهدمقدس در خیابان‌های خیام شمالی،میدان سپاد (بهارستان) و کوه پارک (از هفته آینده) در منطقه کوه‌سنگی برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی «ایران تیک» در دو سانس 21 و 23 بلیت نمایش «شنای پروانه» در طرح «سینماماشین» را تهیه کنند.

انتهای پیام/