هالیوودی ها از کارل راینر نوشتند/ فرماندار نیویورک و جرج کلونی در سوگ هنرمند فقید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۰

هالیوودی ها از کارل راینر نوشتند/ فرماندار نیویورک و جرج کلونی در سوگ هنرمند فقید

شخصیت های مهم هالیوود به خبر درگذشت کارل راینر فیلمنامه نویس و کارگردان برنده 9 جایزه «امی» واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، شخصیت های مهم دنیا از راب راینر فیلمساز گرفته تا جرج کلونی و اندرو کومو فرماندار نیویورک با استفاده از شبکه های اجتماعی روز سه شنبه ۳۰ ژوئن به کارل راینر تهیه کننده، کارگردان و فیلمنامه نویس افسانه ای برنده ۹ جایزه «امی» که دوشنبه شب در ۹۸ سالگی به مرگ طبیعی از دنیا رفت، ادای احترام کردند. راینر بیش از ۶۰ سال در عرصه هنر فعالیت داشت.

راب راینر کارگردان و بازیگر شناخته شده آمریکایی و پسر کارل راینر در واکنش به درگذشت پدرش نوشت: شب گذشته پدرم از دنیا رفت، همین که دارم این متن را می نویسم قلبم به درد می آید او چراغ راهنمای من بود.

جرج کلونی ستاره مشهور سینمای جهان که با راینر در سه گانه «اوشن» همبازی بود نیز در واکنش به درگذشت کارل راینر به ورایتی گفت: کارل به هر جایی که پا گذاشت آنجا را بامزه تر، باهوش تر و مهربان تر کرد. در آرامش بخواب دوست من.

آلن آلدا بازیگر سینما و تئاتر آمریکا و دوست دیرین راینر نیز در این باره نوشت: استعدادش تا مدت های طولانی زنده خواهد بود اما فقدان مهربانی و نجابتش ما را اندوهگین کرده است، دوستت داریم کارل.

استیو مارتین بازیگر چندتا از فیلم های راینر از جمله «احمق»، «همه من» و «مردی با دو مغز» نیز در رثای راینر نوشت: خداحافظ بزرگترین مربی من در سینما و زندگی، متشکرم کارل عزیز.

دیک ون دایک ستاره سریال کمدی موقعیت «نمایش دیک ون دایک» نوشته راینر هم به مرگ دوست دیرینش چنین واکنش نشان داد: بُت من کارل راینر (در آن مجموعه) یک کمدی انسانی نوشته بود او از آن چیزی که من فکر می کردم درک عمیق تری نسبت به شرایط انسانی داشت، مهربان، متواضع، دلسوز و خردمند بود، فیلمنامه های کارل تنها بامزه نبودند بلکه آن فیلمنامه ها همیشه چیزی برای گفتن به ما داشتند.

جویس کارول اوتس نویسنده مشهور آمریکایی، اندرو کومو فرماندار نیویورک، میا فارو ستاره فیلم های وودی آلن، ران هاوارد کارگردان برنده جایزه اسکار و بسیاری دیگر از شخصیت های هالیوود از دیگر افرادی بودند که به خبر درگذشت کارل راینر در ۹۸ سالگی واکنش نشان دادند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است