«پسرکشی» و «جایی برای فرشته‌ها نیست» در صف اکران آنلاین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۰

«پسرکشی» و «جایی برای فرشته‌ها نیست» در صف اکران آنلاین

تاریخ اکران آنلاین فیلم سینمایی «پسرکشی» و مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» در پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، با گذشت دو هفته از آخرین فیلم اکران شده بر پرده نمایش آنلاین، یک فیلم سینمایی و یک مستند در صف اکران اینترنتی قرار گرفتند.

این مستند که «جایی برای فرشته‌ها نیست» نام دارد، اولین مستندی است که در سرویس‌های وی‌اودی در کنار فیلم‌های اکران آنلاین قرار گرفته است. این مستند  که آخرین ساخته سام کلانتری و به تهیه‌کنندگی مشترک محمد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب است، روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت هشت شب در فیلیمو و نماوا به اکران اینترنتی درخواهد آمد.

در معرفی مستند آمده است: «جایی برای فرشته‌ها نیست» درباره تیم ملی هاکی دختران ایران و ماجراهایی است که در زندگی‌شان دارند. این فیلم روایت امیدها، ترس‌ها و آرزوهای این دختران است و ماجرای رفتنشان به مسابقات آسیایی را نیز نشان می‌دهد.
همچنین فیلم «پسرکشی» آخرین ساخته محمدهادی کریمی و به تهیه‌کنندگی صادق یاری تازه‌ترین فیلم متقاضی اکران آنلاین است که از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه در ساعت ۲۰ شب در دو سرویس‌ وی‌اودی فیلیمو و نماوا اکران خواهد شد.
نویسندگی این فیلم اجتماعی که روایتی معماگونه به همراه دارد را مجید برزگر به همراه آرمان خوانساریان برعهده داشته‌اند و در خلاصه آن آمده است: «داستان پسرکشی در دو دهه ۴۰ و ۷۰ می‌گذرد و روایتی ‌معمایی از پیچیدگی‌های روابط خانواده‌ای است که به خاطر یک باور غلط، دهه‌ها دچار بحران هستند.»
از بازیگران «پسرکشی» می‌توان به ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسداللهی، زینب قادری و با حضور لیلا زارع و لیلا اوتادی اشاره کرد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است