با دو هنرمند جوان همکاری کرده‌ام/ تعطیلی موسیقی نباید ادامه یابد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
ساسان جمالیان در گفتگو با صبا:

با دو هنرمند جوان همکاری کرده‌ام/ تعطیلی موسیقی نباید ادامه یابد

ساسان جمالیان در روزهای قرنطینه به همکاری با هنرمندان جوان پرداخته و برای آنها آهنگسازی کرده است.

ساسان جمالیان آهنگساز در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: به دلیل بیماری کرونا هنوز فعالیت رسمی خود را آغاز نکردم ولی از فرصت پیش آمده استفاده کردم و در ایام قرنطینه آهنگسازی کردم که این آثار چون دلی است تاثیرگذاری خوبی خواهد داشت. همچنین قرار است با دو خواننده جوان همکاری کنم که آهنگسازی قطعات آلبوم این دو هنرمند جوان به عهده من است ولی ترجیح می دهم کار را بعد از کرونا شروع کنیم تا با خیال راحت بتوانیم در کنار هم در استودیو فعالیت و همکاری کنیم.

این آهنگساز پیشکسوت با اشاره به اینکه هنرمندان جوان باید مورد توجه قرار گیرند، تاکید کرد: بخشی از کارهایی که در کشورهای دیگر ارائه می‌شود کار جوانان ایرانی است و این نشان‌دهنده این است که یک سری از جوانان می‌دانند چه راهی درست و چه راهی اشتباه است.

جمالیان با اشاره به اینکه باید راه را باز بگذاریم تا جوانان هنر خود را زیر نظر استادان این حوزه ارائه دهند، بیان کرد: امروزه یک نفر همه کارها را انجام می‌دهد در صورتی که باید هر کاری را به شخص متخصص بسپاریم تا آثار در ذهن‌ها ماندگار شود یعنی اینکه شاعر، آهنگساز و خواننده باید با هم همکاری داشته باشند. کسی که به‌تنهایی همه کارها را انجام می‌دهد نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند به همین دلیل آثار تأثیرگذاری ندارد.

وی درباره تاثیر بیماری کرونا بر فرهنگ و هنر خاطرنشان کرد: متاسفانه چندین ماه است که موسیقی به طور کامل تعطیل شده است. برگزاری کنسرت ها با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها می توانست به این حوزه کمک کند زیرا اگر یک شاعر ۶ ماه شعر نگوید بعد از آن خیلی سخت می تواند شعر بگوید یا یک خواننده اگر چند ماه نخواند این نخواندن تاثیر خود را می گذارد پس یک هنرمند باید در هر شرایطی به فعالیت خود ادامه دهد در نتیجه من با برگزاری کنسرت ها کاملا موافق هستم.

این آهنگساز در پایان گفت: به نظر من یکی از مهم ترین موضوع ها این است اگر ما رفاه برای جوانان فراهم کنیم می‌توانیم موسیقی خوبی ارائه دهیم. جوانان نباید دغدغه داشته باشند البته باید نظارت کافی وجود داشته باشد تا هر نوع موسیقی رواج پیدا نکند و کم‌کاری‌ها باید کمتر شود تا موسیقی به رشد و تعالی برسد.

بیشتر بخوانید

برپایی کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصد از تعطیلی بهترست/ لزوم دیدار با مخاطب

همه همراهی کنیم تا کنسرت‌ها از سر گرفته شود/ برگزارکنندگان کنسرت نباید دلسرد شوند

هزینه برپایی کنسرت خیلی بالا رفته است/ قیمت بلیت افزایش نیابد

اعلام دلیل باز نشدن سایت فروش بلیت کنسرت‌ها/ گرفتن مجوز طول می‌کشد

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است