تریلر فیلم زندگینامه‌ای «احترام» درباره آرتا فرانکلین رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، نمایش تریلر فیلم «احترام – Respect» درباره زندگی آرتا فرانکلین، خواننده و ترانه‌سرای سیاه‌پوست سبک بلوز و پاپ، تحسین مخاطبان خود را برانگیخت.

این تریلر اولین بار با نمایی از نقش‌آفرینی جنیفر هادسون و خواندن یکی از ترانه‌های معروف فرانکلین با نام «احترام» در مراسم جوایز «BET» نمایش داده شد.

این فیلم که دوستدارانش مدت‌هاست در انتظار اکران آن هستند، زندگی آرتا فرانکلین و فراز نشیب زندگی او از خوانندگی در کلیسای پدر در کودکی تا بدل شدن به یکی از چهره‌های شاخص و افسانه‌ای تاریخ صنعت موسیقی را به تصویر می‌کشد.

کارگردانی این پروژه بر عهده لزل تامی فیلمساز آفریقای جنوبی-‌آمریکایی است و به غیر از جنیفر هادسون بازیگرانی چون فراست ویتاکر، مارلون وینز، آدرا مک‌دانلد، کویین لطیفه، مری جی‌بلایژ، مارک مارون، تیت داناوان و تایتس برگس در آن بازی می‌کنند.

آرتا فرانکلین که در سن ۷۶ سالگی بر اثر بیماری درگذشت تا زمان مرگش در سال ۲۰۱۸ بخشی از تیم تولید این فیلم بود. او در طول عمر حرفه‌ای خود ۴۴ باز نامزد دریافت جایزه گرمی شد و از این تعداد ۱۸ بار این جایزه را دریافت کرد. او که به «ملکه روح» ملقب بود به جز عرصه هنر، در جنبش حقوق مدنی هم فعال بود. فرانکلین در مراسم تدفین مارتین لوتر کینگ آواز خواند.

«احترام» قرار بود در ماه آگوست به نمایش درآید اما به دلیل شیوع کرونا اکران آن تا ۱۵ ژانویه سال‌ آینده میلادی به تعویق افتاد.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/