اولین نمایش «گورکن» در جشنواره‌ فیلم شانگهای چین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳

اولین نمایش «گورکن» در جشنواره‌ فیلم شانگهای چین

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، جشنواره شانگهای چین یکی از جشنواره‌های الف دنیا است که در سال ۱۹۹۳ در کشور چین تاسیس شده است و تاکنون سینماگرانی همچون امیر کاستاریتسا، لوک بسون، الیور استون، دنی بویل، وونگ کار وای و نوری بیلگه جیلان ریاست هیات داوران آن‌ را بر عهده داشته‌اند.

فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان در اولین نمایش جهانی و حضور بین‌المللی خود به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش استعدادهای جدید آسیایی بیست و سومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم شانگهای چین به نمایش درمی‌آید.

پیشتر قرار بود که این جشنواره در تاریخ ۱۳ تا ۲۲ ژوئن برگزار شود که مسئولان جشنواره مجبور شدند به دلیل  مقابله با ویروس کرونا زمان برگزاری آن را به تاریخ ۱۸ تا ۲۷ جولای (۲۸ تیر تا ۶ مرداد) موکول کنند.

ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش از جمله بازیگران فیلم «گورکن» به شمار می‌آیند.

عوامل این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، تدوین: بابک قائم، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمد کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، موسیقی: مهدی پناهی، طراح صحنه: منیر رضی‌زاده، طراح لباس: ندا نصر، مدیر تولید: حامد آزادی، عنوان‌بندی و جلوه‌های ویژه بصری: امیر مهران، دستیار اول فیلمبردار: داریوش رجائی، منشی صحنه: مهشید صادقی و عکس: یوسف عبدالرضایی و فاطمه تقوی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است