گروه تئاتر سولو «عصر طویلگی» را روی صحنه می‌برد/ داستان یک سیرک | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵

گروه تئاتر سولو «عصر طویلگی» را روی صحنه می‌برد/ داستان یک سیرک

نمایش «عصر طویلگی» تولید جدید آکادمی هنرهای نمایشی سولو و گروه تئاتر این آکادمی به طراحی و کارگردانی عماد سالکی برای اجرا آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی آکادمی هنرهای نمایشی سولو، نمایش «عصر طویلگی» نوشته علیرضا غفاری و به کارگردانی عماد سالکی، اثر جدید گروه تئاتر سولو است که مراحل آماده سازی و تمرینات خود را می‌گذراند.

این نمایش که سال ٩٨ با ترکیبی از بازیگران تئاتر و هنرجویان آکادمی سولو آماده اجرا شد، اما با اعمال محدویت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های نمایشی و فعالیت‌های فرهنگی و جمعی، موقتا تمریناتش را متوقف کرد. اخیرا با اعلام بازگشایی‌ها و اعمال همه نکات پیشگیرانه بهداشتی، تمرینات خود را از سر گرفته است.

عماد سالکی کارگردان این نمایش گفت: نمایش «عصر طویلگی» از خرداد ٩٨ در آکادمی هنرهای نمایشی سولو تولید خودش را آغاز کرد و بهمن و اسفند ٩٨ آماده بازبینی شد و درست همان زمان به دلیل کرونا و بسته شدن سالن‌های تئاتر به مدت سه ماه تمرینات متوقف شد و بازبینی به تاخیر افتاد و رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که برای اجرای عمومی این اثر انجام دادیم، موکول به اطلاع ثانوی شد. در شرایط قرنطینه تمرینات را به صورت غیر حضوری و آنلاین زنده نگه داشتیم و اکنون بعد از ٣ ماه تعطیلی و توقف تمرینات از ٢ خرداد ٩٩ با رعایت تمام مسایل بهداشتی و حفظ سلامت، به همراه گروه با شیلد و ماسک و با تمام دغدغه سلامتی اعضای گروه  تمرینات خود را از سر گرفته و خود را آماده اجرا می‌کنیم.

وی افزود: این متن بیش از پیش از اهمیت بسزایی برخوردار بود و بعد از داستان قرنطینه و فراگیر شدن کرونا در جهان اهمیت اجرایی بیشتری به خود گرفته و حال می‌فهمیم کرونا گویی هشدار طبیعت به انسان است، انسانی که حتی به خودش رحم نمی‌کند و تمام موجودات و جهان را به خطر می‌اندازد.

کارگردان نمایش «عصر طویلگی» در پایان اظهار کرد: فعلا برای اجرای عمومی این اثر منتظر اعلام شرایط جدید تماشاخانه‌ها و در حال رایزنی هستیم و اخبار تکمیلی و زمان اجرا به زودی اعلام می‌شود.

امیر کاوه آهنین جان بازیگر، مدرس و کارگردان تئاتر به همراه نادیا حسام مدیر آکادمی هنرهای نمایشی سولو به عنوان مجری طرح و مشاوران کارگردان این نمایش هستند و آرش پارساخو دراماتورژی این نمایش را برعهده دارد و دیگر عوامل در آینده نزدیک معرفی خواهند شد.

نمایش «عصر طویلگی» داستان یک سیرک اعجاب آور و شگفت انگیز را روایت می‌کند که در آخرین شب خود، با خاطرات دردآور و حیرت انگیز حیوانات، دچار تحولات و دگرگونی می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000