محمد رحمانیان جدیدترین اثرش را روی صحنه می‌برد/ مذاکره برای حمایت مالی | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
در تئاتر شهرزاد؛

محمد رحمانیان جدیدترین اثرش را روی صحنه می‌برد/ مذاکره برای حمایت مالی

محمد دشت گلی به تشریح برنامه های آینده پردیس تئاتر شهرزاد پرداخت.

محمد دشت گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد درباره برنامه ریزی هایی که برای آینده اجراهای این پردیس در نظر دارند به خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا گفت: قرار است الهام پاوه از پانزدهم تیرماه اجرای خود را آغاز کند و محمد رحمانیان نیز در حال مذاکره با اداره کل هنرهای نمایشی با هدف همراهی و مساعدت آن ها است تا بتواند طبق صحبت هایی که با هم داشتیم از بیستم یا بیست و دوم تیرماه اجرای خود را شروع کند.

او افزود: البته اجرای محمد رحمانیان منوط به توافق با اداره کل و مذاکراتشان بر سر بحث مالی است چون هزینه تولید برای این نمایش زیاد بوده است و با توجه به اینکه بیشتر از پنجاه درصد سالن را نمی توان پر کرد به طور طبیعی نیاز به همراهی و مساعدت وزارت ارشاد دارد. آن ها قول شفاهی دادند و قرار است قادر آشنا اوایل هفته جواب نهایی را به رحمانیان بدهد تا این کارگردان برای اجراهای خود برنامه ریزی کند.

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد بیان کرد: دیگر نمایش هایی که قرار بود در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا داشته باشند اعلام انصراف ندادند و در حال مذاکره و تعیین زمان برای آن ها هستیم.

دشت گلی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه تئاتر شهرزاد از یکم تیرماه باز بوده است، عنوان کرد: مجموعه از همان یکم تیرماه باز بود و در کل آماده شروع اجراها و میزبانی از مخاطبان هستیم البته چند گروه تمرین های خود را انجام‌ می دهند همچنین کلاس های آموزشی مهتاب نصیرپور پیش می رود و یک سری فعالیت های این شکلی داریم.

نمایش «روزهای رادیو» به کارگردانی محمد رحمانیان و «کافه پولشری» به کارگردانی الهام پاوه نژاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است