قطعه «قادانی من آلیم» به مدافعان سلامت و جان‌باختگان کرونا تقدیم شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲

قطعه «قادانی من آلیم» به مدافعان سلامت و جان‌باختگان کرونا تقدیم شد

قطعه موسیقی آذربایجانی «قادانی من آلیم» به خوانندگی علیرضا خیابانی منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، قطعه موسیقی آذربایجانی «قادانی من آلیم» با صدای علیرضا خیابانی به مدافعان سلامت، کادر درمان بیمارستان‌ها و جان‌باختگان ویروس کرونا تقدیم شد.
خیابانی شاعر، نویسنده و خواننده که طی سال‌های گذشته عمده آثارش را به زبان‌های ترکی، آذری و فارسی در پانزده دیوان شعر و سه جلد کتاب منتشر کرده است، قطعه «قادانی من آلیم» را با تنظیم بهمن میرزازاده تولید و در دسترس مخاطبان قرار داده است.

وی در یادداشتی بیان کرده است: «از ابتدای شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا (کووید۱۹)، اعضای خانواده بزرگ کادر درمان از جمله پزشکان و پرستاران با فداکاری در میدان مبارزه با ویروس همه‌گیر حاضرند. با شیوع این بیماری، مسئولیت کادر درمانی بیش از گذشته سنگین شده است و جامعه پزشکان و تیم پزشکی و پرستاران بیشتر از عموم مردم در معرض خطر این بیماری قرار دارند و با تحمل مشقت فراوان برای نجات مردم تلاش می کنند، جانفشانی و ایثارگری مدافعان سلامت در بحران کرونا بر کسی پوشیده نیست، سر تعظیم در مقابل مدافعان سلامت فرو می‌آورم. انتشار «قادانی من آلیم» در جهت بهبود روحیه شهروندان و همچنین ادای احترام به مدافعان تلاشگر سلامت جامعه بوده و به شهروندان محترم و کادرهای درمانی، بهداشتی و خدمات سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیم می‌شود.»

بهمن میرزازاده (صدابرداری، میکس-مسترینگ و نظارت ضبط)، پویا راعیان و داریوش اسدالله پور (صدابرداران)، محمدباقر آقا میری (نگارگر)، و غلامرضا میرزازاده به عنوان تهیه‌کننده و مدیر هنری این اثر، دیگر عوامل تولید قطعه «قادانی من آلیم» بوده‌اند.

قطعه «قادانی من آلیم» را در اینجا بشنوید.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است