مراسم تجلیل از عوامل «پدر پسری» برگزار شد/ در تولید سریال از شتاب زدگی بپرهیزیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۳

مراسم تجلیل از عوامل «پدر پسری» برگزار شد/ در تولید سریال از شتاب زدگی بپرهیزیم

تهیه‌کننده سریال «پدر پسری» در مراسم تجلیل و تشکر از عوامل این سریال از ضرورت تولید مجموعه‌های فاخر و پرهیز از شتاب زدگی در کارها سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مراسم تجلیل و تشکر از عوامل سریال «پدر پسری» با حضور سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما، مهدی کریمی قائم مقام شبکه پنج، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه، رضا جودی تهیه کننده، محمدرضا حاجی غلامی کارگردان و بازیگران و عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی در سالن جلسات شبکه پنج سیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سعید اشناب مدیر شبکه پنج گفت: ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از همه عوامل تهیه و تولید این مجموعه تلویزیونی داشته باشم چرا که تولید و تهیه این سریال درست همزمان با پیک شیوع بیماری کرونا بود اما به همت و گذشت عوامل این سریال روند تصویربرداری و تولید این مجموعه تعطیل نشد.

وی تاکید کرد: این شبکه بعد از توقف چند ساله در سریال سازی، مجموعه «پدر پسری» را در ماه مبارک رمضان پخش کرد. مجموعه تلویزیونی «پدر پسری»، یک سریال خانوادگی با درون مایه طنز شیرین و مطلوب بود که همه اعضای یک خانواده در کنار هم بیننده آن بودند.

رضا جودی تهیه کننده سریال «پدر پسری» دنیز در سخنانی عنوان کرد: سریال «پدر پسری» هشتمین سریال ماه رمضانی بود که من برای تلویزیون تولید کرده‌ام. البته تولید این سریال خیلی سخت بود و دلیل آن شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا بود.

وی ادامه داد: در تهیه این سریال ما ۶ بازیگر ثابت داشتیم که این بازیگران در شرایط شیوع ویروس کرونا مشغول تصویربرداری بودند و با تمام وجود و با شهامت، جلوی دوربین حاضر می شدند و نگذاشتند که پروژه متوقف شود.

تهیه کننده «پدر پسری» با تشکر ویژه از عوامل این سریال تاکید کرد: هر چند که هر روز اخباری زیادی از شیوع بیماری کرونا در آن زمان (اسفند و فروردین ماه) منتشر می شد اما ما به سلامت این مسیر را طی کردیم و پروتکل های بهداشتی را برای سلامت هر چه بیشتر عوامل به کار بردیم.

جودی ادامه داد: خوشبختانه به فضل خدا تصویربرداری این سریال قبل از اتمام پخش به پایان رسید اما برای من در کارهای بعدی اولویت با کسانی است که در شرایط بحرانی به ما نه نگفتند و با غیرت پای کار ایستادند.

بای به سمت تولید آثار فاخر برویم

وی همچنین با تشکر از همکاری شبکه پنج سیما در تمام مراحل تهیه سریال اظهار کرد: در حوزه تولید سریال ما باید به سمت سریال های فاخر برویم و از شتاب زدگی بپرهیزیم تا آثار ماندگار همواره در ذهن مخاطب بماند.

تهیه کننده سریال «پدر پسری» تاکید کرد: ما باید در سریال ها حرف مردم را بزنیم و زندگی مردم را نشان دهیم تا مخاطب با آن همذات پنداری کند.   

«پدر پسری» سریالی خانواده محور 

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان سریال «پدر پسری» نیز در ادامه این مراسم گفت: ما در یک شرایط خاص (شیوع بیماری کرونا) وارد پروژه تولید شدیم و یکی از دغدغه های من سلامت بازیگران و گروه تولید بود که خوشبختانه به لطف خداوند و با نیت پاک دوستان از این شرایط بحرانی به سلامت عبور کردیم.

وی در پایان مطرح کرد: «پدر پسری» یک سریال کاملا خانوادگی شریف و مطلوب برای خانواده ها بود که تمامی اعضای خانواده در کنار هم آن را تماشا می کردند. مخاطبان و دوستان رسانه ای، شاخص خانوادگی بودن آن را بارها و بارها به من گفتند و تاکید کردند این سریال را با اعضای خانواده خود می دیدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است