تاریخ نمایش آخرین اثر راسل کرو نیز عقب افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
دومینوی تاخیر در اکران ادامه دارد؛

تاریخ نمایش آخرین اثر راسل کرو نیز عقب افتاد

کمپانی فیلمسازی مستقل Solstice اکران تریلر «نامتعادل» با بازی راسل کرو را برای 3 هفته دیگر به عقب انداخت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، بعد از به عقب افتادن اکران فیلم‌های «تنت» برادران‌وارنر و «مولان» دیزنی، استودیوی فیلمسازی Solstice نیز تصمیم به جابه‌جایی زمان اکران «نامتعادل – Unhinged» از ۱۰ جولای به ۳۱ جولای گرفت.

این فیلم جاده‌ای مهیج اولین پروژه استودیوی مستقل Solstice به حساب می‌آید و راسل کرو ستاره نامدار سینما در آن بازی می‌کند.

Solstice اولین بار در ماه می و همزمان با اعلام جابه‌جایی زمان اکران «نامتعادل» از سپتامبر به اول ماه جولای و بدل شدن آن به اولین اثر سینمایی نام‌آشنا برای اکران بعد از تعطیلی گسترده سالن‌های، به تیتر خبرگزاری‌های دنیا راه یافت. البته خیلی زود معلوم شد که  سینماداران در آن تاریخ قادر به بازگشایی سالن‌های خود نیستند و بنابراین نمایش این فیلم به دهم ماه جولای موکول شد.

«نامتعادل» داستان ماجرایی خیلی معمولی است که به نتایج وحشتناکی منجر می‌شود. مادری در زمان اشتباه برای فردی اشتباه بوق می‎زند و این سرآغاز فوران خشمی لجام گسیخته و آغاز مصیبت برای این زن است.

کارگردانی این تریلر بر عهده دریک بورته است و کارن پیستوریوس، گابریل بتامن، جیمی سیمپسون و آستین پی‌مکنزی از دیگران بازیگران آن هستند.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است