مارگو رابی به نسخه زنانه «دزدان دریایی کارائیب» پیوست

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، مارگو رابی به پروژه نسخه زنانه «دزدان دریایی کارائیب» کمپانی دیزنی پیوست. نگارش فیلمنامه این اثر بر عهده کریستینا هادسون است که پیش از این فیلم ابرقهرمانی «پرندگان شکاری» با بازی مارگو رابی را قلم زده است.

کمپانی دیزنی فعلا در مراحل اولیه این فیلم همچنان بی‌نام است. این همکاری رابی و هادسون متفاوت از دیگر پروژه «دزدان دریایی کارائیب» با حضور تد الیوت فیلمنامه‌نویس و کریگ مازن، خالق سریال «چرنوبیل» است که در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از وجود آن پرده‌برداری شد.

جری بروکهایمر، فیلمساز آلمانی‌تبار آمریکایی که پیش از این تهیه‌کنندگی 5 نسخه قبلی این مجموعه محبوب دیزنی را برعهده داشته است، تهیه هر دو پروژه الیوت/مازن و رابی/هادسون را انجام خواهد داد.

در تمام نسخ قبلی «دزدان دریایی کارائیب»، جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو بازی کرده و مجموع این فیلم‌ها فروشی برابر با 1.5 میلیارد دلار در باکس‌آفیس آمریکا و 3.07 میلیارد دلار در بازارهای بین‌المللی داشته است. در حقیقت تمام این قسمت‌ها فروشی بالاتر 650 میلیون دلار داشته‌اند و نسخه‌های «دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده»(2006) و «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته»(2011) هرکدام رکورد خیره‌کننده یک میلیارد دلار فروش جهانی را نیز رد کرده‌اند.

مارگو رابی پیشتر در آخرین دوره مراسم جوایز اسکار، برای ایفای نقش در هر 2 فیلم «بامب‌شل» و «روزی روزگاری در هالیوود» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او به زودی با بازی در کاراکتر قبلی خود یعنی «هارلی کوئین» در پروژه دنباله «جوخه انتحار» جیمز گان، روی پرده‌های سینما خواهد آمد.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/