اولین کنسرت پس از کرونا با استقبال مواجه شد/ اجرای آیین‌های بومی کیش | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
محسن شریفیان در گفتگو با صبا:

اولین کنسرت پس از کرونا با استقبال مواجه شد/ اجرای آیین‌های بومی کیش

گروه «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان اولین کنسرت خود را بعد از کرونا با موفقیت در کیش برگزار کرد.

محسن شریفیان سرپرست گروه «لیان» و خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کنسرت این گروه در کیش گفت: خوشبختانه کنسرت گروه «لیان» پنجم تیر ماه در تالار شهر کیش با استقبال مخاطبان مواجه شد و بعد از چندین ماه دوری از صحنه توانستیم با مخاطبان شب خاطره انگیزی را تجربه کنیم. البته در بخش ابتدایی کنسرت بعضی از مخاطبان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کردند که با تذکر مسئولان این مشکل برطرف شد.

این نوازنده اضافه کرد: بخشی از این کنسرت به اجرای آیین های موسیقی بومی کیش اختصاص داشت که تازه این موسیقی را کشف کرده ایم و مطمئنم برای همه جذاب خواهد بود. همچنین این موسیقی مورد توجه مخاطبان در سالن برگزاری کنسرت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مخاطب تشنه موسیقی است در نتیجه اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شود برگزاری کنسرت می تواند امید را در دل مخاطب زنده کند و این بیماری را راحت تر شکست دهیم، توضیح داد: هنر را نمی توانیم از زندگی حذف کنیم و مطمئن هستم حتی با وجود این بیماری مردم از برگزاری کنسرت و بازگشایی سینماها استقبال می کنند.

خواننده گروه «لیان» در پایان گفت: گروه «طنبوره» از هرمزگان به سرپرستی نوید قویدل، گروه «مروارید» از خوزستان و یک گروه بومی کیش به همراه گروه «لیان» به صحنه رفتند که این کنسرت تجربه جدیدی برای همه ما بود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است