افتتاح رسمی بخش ناشنوایان کانون مجازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰

افتتاح رسمی بخش ناشنوایان کانون مجازی

با راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دوره‌های مجازی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان دارای محدودیت شنوایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نخستین دوره این کارگاه‌ها در دو رشته «نوشتن خلاق» و «کاردستی» با زبان اشاره برگزار می‌شود و در صورت استقبال مخاطبان تعداد و تنوع این فعالیت‌ها افزایش خواهد یافت.

ثبت‌نام در این دوره‌ها رایگان است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات و ثبت‌نام تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹ می‌توانند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

در دوره «نوشتن خلاق» کودکان و نوجوانان ناشنوا پس از آشنایی با سبک‌های مختلف داستان‌نویسی، می‌توانند ایده‌های نابی برای داستان‌ خود انتخاب کرده و آن را پرورش داده و تبدیل به داستان کنند. در این فعالیت مربی فضایی ایجاد می‌کند تا آنان به آسانی بتوانند مشاهدات، احساسات و افکار خود را بنویسند و از عمل نوشتن لذت ببرند.

علاوه بر خواندن متن‌های ادبی از سوی مربی ادبی مراحلی همچون «پرورش حواس»، «آشنایی با کلمه به عنوان ابزار کار ادبی»، «پرورش خلاقیت و آمادگی برای نوشتن»، «مشاهده و خاطره‌نویسی» و «پرورش توان نوشتاری» در کارگاه «نوشتن خلاق» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است