اکران اکشن علمی تخیلی کریستوفر نولان دوباره عقب افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
«تنت» همچنان منتظر ورود به سینما؛

اکران اکشن علمی تخیلی کریستوفر نولان دوباره عقب افتاد

اکران «تنت» آخرین ساخته پرخرج کریستوفر نولان به دلیل اوج‌گیری کرونا، دوباره به تاریخی دیگر موکول شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، با اوج‌گیری مجدد شیوع کرونا کمپانی برادران‌وارنر اکران «تنت – Tenet» آخرین ساخته کریستوفر نولان را دوباره عقب انداخت. این دومین جابه‌جایی در برنامه نمایش این فیلم است که بسیاری به آن دل‌بسته‌اند تا دوباره باعث رونق سالن‌های سینما بعد از مدت‌ها تعطیلی و خاموشی شود.

این فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری اول قرار بود ۱۷ جولای روی پرده‌های نمایش بیاید ولی بعد برنامه نمایش آن تا ۳۱ جولای عقب افتاد و حالا قرار است دوازدهم ماه آگوست اکران شود.

در بیانیه‌ای که برادران‌وارنر در این باره منتشر کرده، آمده است: هر زمانی که شرایط سلامت عمومی اجازه دهد و سالن‌داران آماده باشند، برادران‌وارنر متعهد به اکران «تنت» در سالن‌های سینما است. در این زمان ما می‌بایست انعطاف‌پذیر باشیم و با این قضیه مانند اکران‌های سنتی برخورد نکنیم. ما تصمیم داریم این فیلم را در میانه هفته اکران کنیم تا هر کسی در زمان آزاد خودش به تماشای آن بنشیند و یک اکران بسیار بلندتر از حد معمول به عنوان یک استراتژی متفاوت اما مطلوب برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

برادران وارنر اکران دیگر فیلم نولان یعنی «تلقین – Inception» را که قرار بود به مناسبت دهمین سالگرد نمایش آن انجام شود، نیز به عقب انداخته است.

با این حساب هم‌اکنون «مولان» دیزنی احتمالا اولین فیلم بزرگی خواهد بود که بعد از تعطیلی سالن‌های سینما در ماه مارچ، روی پرده‌ها خواهد آمد. این لایواکشن ۲۰۰ میلیون دلاری قرار است ۲۴ جولای اکران شود، اما بسیاری از کارشناسان عقیده دارند این تاریخ دوباره به عقب خواهد افتاد. روز چهارشنبه ۲۴ جون دیزنی از تصمیم خود برای بازگشایی دیزنی‌لند در ۱۷ جولای به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کالیفرنیا، عقب نشست. هم‌اکنون دیزنی‌لندهای شانگهای و هنگ‌کنگ به مدار فعالیت بازگشته‌اند و شعبه فلوریدای این پارک قرار است ۱۱ جولای کار خود را آغاز کند.

«تنت» اکشنی دلهره‌آور و علمی-تخیلی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است و ستارگانی چون جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون در آن بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره ۲ جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای است که برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است