برنامه تعطیلی نمایش های تئاتر شهر و سنگلج اعلام شد

به گزارش صبا، همزمان با ایام سوگواری شهادت امام محمدتقی و شهادت امام محمدباقر دو  تماشاخانه تئاترشهر و سنگلج برنامه تعطیلی نمایش های خود را اعلام کردند.

 برنامه تعطیلی تالارهای نمایشی تئاتر شهر

نمایش های «بانوی آواز خوان» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی، «مگس» به کارگردانی توحید معصومی و «در میان آب ها» به کارگردانی سامره رضایی روز های پنجشنبه 10 مرداد و پنجشنبه 17 مرداد روی صحنه رفته اما در روزهای جمعه 11 مرداد و جمعه 18 مرداد اجرایی نخواهند داشت.

نمایش های «استاد نوروز پینه دوز» به کارگردانی رحمت امینی و «لانچر5» به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی در روزهای جمعه 11 مرداد و جمعه 18 مرداد اجرا دارند، اما در روزهای پنجشنبه 10 مرداد و پنجشنبه 17 مرداد تعطیل هستند.

همچنین  نمایش «فرشته تاریخ » به کارگردانی محمدرضایی راد در روزهای پنجشنبه 10 مرداد و پنجشنبه 17 مرداد ساعت 17 روی صحنه رفته، اما در روزهای جمعه 11 مرداد و جمعه 18 مرداد اجرایی نخواهند داشت. این در حالی است که نمایش «آدم ها، قصه ها ، آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی در کافه تریای تالار اصلی روزهای پنجشنبه 10 مرداد و پنجشنبه 17 مرداد ساعت 19 اجرا شده اما روزهای جمعه 11 مرداد و جمعه 18 مرداد اجرایی ندارد.

برنامه تعطیلی نمایش های تماشاخانه سنگلج

دو نمایش «چشم به راه میرغضب» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی و «مضحکه بادسوار» به نویسندگی و کارگردانی هما جدیکار به  علت همزمانی با سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) هر کدام به ترتیب در روزهای پنجشنبه 10 مردادماه و جمعه 11 مردادماه اجرا نخواهند شد.

تماشاخانه سنگلج در روز پنجشنبه ساعت 19 با اجرای نمایش «مضحکه بادسوار» و در روز جمعه ساعت 20:30 با اجرای نمایش «چشم به راه میرغضب» میزبان مخاطبان خواهد بود.