نویسنده «بازی تاج و تخت» از پیشرفت مهم در نگارش «بادهای زمستان» خبر داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵
کرونا سبب خیر برای طرفداران «بازی تاج و تخت» شد؛

نویسنده «بازی تاج و تخت» از پیشرفت مهم در نگارش «بادهای زمستان» خبر داد

جرج آرآر مارتین خالق داستان فانتزی «بازی تاج و تخت» و سرزمین وستروس از احتمال زیاد انتشار ششمین قسمت از رمان محبوب خود در سال 2021 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جرج آرآر مارتین نویسنده مجموعه «بازی تاج و تخت» از قصد خود برای انتشار کتاب «بادهای زمستان» در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد.

«بادهای زمستان» ششمین قسمت از مجموعه کتاب‌های فانتزی «ترانه یخ و آتش» است که طرفداران مجموعه «بازی تاج و تخت» سال‌هاست در انتظار انتشار آن هستند.

مارتین گفته است شیوع کرونا و ایام قرنطینه باعث شد پیشرفت ثابت قدمی در نگارش این کتاب پیش بیاید. او که چندین ماه است در کلبه‌ای در میان کوهستان‌ها اطراق کرده این خبر را روز سه‌شنبه ۲۳ جون در پستی وبلاگی خطاب به طرفداران خود منتشر کرد و گفت در تلاش است تا از کرونا جان به در برد و انتظار دارد پروژه کتابش در سال ۲۰۲۱ به سرانجام رسد.

مارتین نوشت: اگر هیچ چیزی نتوانست کمک کند این قرنطینه اجباری به یاری من در نوشتن آمد. من هر روز ساعت‌های زیادی را صرف نوشتن «بادهای زمستان» کردم که سبب پیشرفتی بزرگ در این پروژه شد. او ادامه داد که تا کنون فصل‌های متعددی از کتاب تمام شده اما هنوز تا پایان آن راه زیادی مانده است. او همچنین تصریح کرد که «بادهای زمستان» کتابی قطور خواهد بود.

این نویسنده۷۱  ساله آمریکایی همچنین از شکستن قلبش به دلیل بازماندن از سفر به ولینگتون نیوزلند برای شرکت در هفتاد و هشتمین دوره فستیوال دنیای محصولات علمی تخیلی به دلیل شیوع کرونا گفت و خاطر نشان کرد که سال آینده و بعد از تمام شدن کار بیماری کووید-۱۹ و کتاب «بادهای زمستان» به این شهر سفر خواهد کرد.

مارتین همچنین به دیگر پروژه‌اش یعنی کتاب «خانه اژدها» که پیش درآمدی از داستان «بازی تاج و تخت» محسوب می‌شود، اشاره کرد و گفت کارها به طرز شگفت‌انگیزی خوب پیش می‌رود.

«ترانه یخ و آتش – A Song of Ice and Fire» رمانی به سبک خیال‌پردازی حماسی اثر جرج آر آر مارتین است. مارتین نگارش این داستان را از سال ۱۹۹۱ با نوشتن کتاب «بازی تاج ‌وتخت» شروع کرد و اولین فصل آن را در سال ۱۹۹۶ منتشر کرد.

این مجموعه به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده و ۴ جلد از آن در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته ‌است.

در سال ۲۰۰۷، شبکه HBO تمام حقوق تلویزیونی مجموعه «ترانه یخ و آتش» را خرید و آن را به یک مجموعه تلویزیونی بسیار بزرگ و پر بیننده بدل کرد.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است