ماهنامه جدید «سوره سینما» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۴

ماهنامه جدید «سوره سینما» منتشر شد

شماره 28 و 29 ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه خرداد و تیرماه 98 به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از  روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، نسخه الکترونیکی دو شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری و با عکس روی جلد با موضوع پرونده معرفی و کارنامه «باشگاه فیلم سوره» منتشر شد.

در شماره جدید ماهنامه «سوره سینما» علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌ های سازمان سینمایی و واحدهای تصویری استان‌ های حوزه هنری در خرداد و تیرماه ۹۸، به موضوعاتی چون ورود سرمایه‌های مشکوک به سینما، گزارشی از مراسم ضیافت افطار حوزه هنری با حضور سینماگران، نقدی بر برنامه «نقد سینما»، گفتگو با چند سینمادار درباره حق انتخاب فیلم برای نمایش در سالن‌ها، گزارشی از دیدار شاعران و اهل ادب با رهبری، گزارش نشست تحلیلی «بررسی زبان فارسی در تولیدات سینما و تلویزیون»، گفتگو با تهیه کننده و سردبیر «نقد سینما»، انتشار چندین دیدگاه پیرامون بازسازی سینماها توسط حوزه هنری، پرونده فعالیت‌ های باشگاه فیلم سوره و … پرداخته شده است.

مجری طرح ماهنامه «سوره سینما»، آرش رمضانیان است. فاطمه پزشکی، مریم اکبرلو، مرضیه فرزعلیان، امید عشریه، غفور پورغفور، الناز نعمتی، حامد نیکومرام، محمدرسول ظهیری، محمدعلی حیدری و نرگس ساجد در بخش تحریریه و بهادر زارع و سحر قریب به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشته اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است