آلبوم «میز دوتایی» به چاپ دوم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵

آلبوم «میز دوتایی» به چاپ دوم رسید

به دنبال فروش همه نسخه‌های چاپ اول آلبوم «میز دوتایی» آنسامبل سیریا، این آلبوم با همان پکیج قبلی برای دومین بار منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی گروه سیریا، آلبوم «میز دوتایی» که نخستین اثر آنسامبل سیریاست در حالی توانست به چاپ دوم برسد که فروش متفاوتی را در فضای مجازی بواسطه ویروس کرونا تجربه کرده است.

این آلبوم که ۲۷ فروردین ماه منتشر شده به همت ماکان صغیری تهیه کننده سیریا کاملا به صورت اینترنتی و دیجیتال و بدون واسطه های مراکز پخش در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. جریان انتشار این آلبوم در پلتفرم های بین المللی موسیقی نیز دچار رشد چشمگیری بود.

قطعات این آلبوم در ژانرهای متفاوتی از موسیقی تلفیقی آهنگسازی و تنظیم شده که پیش تر قطعات هوار و شعر یادُم ر از این آلبوم در دسترس مخاطبان قرار گرفته بود. ۱۱ قطعه این آلبوم توسط محمد لاریان: خواننده، بهروز شریفیان: نوازنده پرکاشن، مهدی ناصری: نوازنده گیتار، امیرحسین ماهینی: نوازنده گیتار باس و عود، معین پاکباز: نوازنده درامز، مهدی حیدری منفرد: نوازنده نی انبان، نی جفتی و عود اجرا شده است.

آلبوم «میز دوتایی» سیریا روایتی از موسیقی است که سعی دارد با وام گرفتن از موسیقی بوشهر و بهره گیری از ترانه هایی با گویش فولکلور ساختار جدیدی در موسیقی ایران تجربه کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است