کنسرت حمید حامی در مرحله اخذ مجوز/ همکاری کنیم تا کنسرت‌ها راه بیفتد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
یاشار درفشه به صبا گفت:

کنسرت حمید حامی در مرحله اخذ مجوز/ همکاری کنیم تا کنسرت‌ها راه بیفتد

یاشار درفشه از تهیه کنندگان موسیقی تاکید کرد که باید همه اهالی موسیقی کمک کنند تا برپایی کنسرت ها راه بیفتد.

یاشار درفشه تهیه کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره برگزاری کنسرت ها با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها گفت: به نظر من این موضوع را باید به عنوان یک واقعیت بپذیریم و اگر همکاری های لازم صورت گیرد برگزاری کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصدی هم می تواند راهگشا باشد. همه مردم دنیا باید قبول کنند که با بیماری کرونا زندگی کنند و اگر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی صورت گیرد می توانیم راحت زندگی کنیم.

این تهیه کننده آثار موسیقایی با اشاره به اینکه هنرمندان هم باید زندگی کنند، تاکید کرد: شاید در ابتدا خیلی ها استقبال نکنند ولی به مرور زمان و اینکه مخاطب ببیند مشکلی پیش نمی آید از برگزاری کنسرت ها و بازگشایی سینماها استقبال می کند. همچنین شاید بسیاری از نوازنده ها با گروه ها همکاری نکنند و این مشکلات حتما به وجود می آید ولی به این اعتقاد دارم که کم کم همه با دید مثبت به این موضوع نگاه می کنند.

درفشه افزود: خیلی ها می گویند برگزاری کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها به ضرر تهیه کننده است در صورتیکه این طور نیست زیرا تهیه کننده محاسبات خود را انجام می دهد و همه چیز را بررسی می کند و سپس اقدام می کند ضمنا می توانند برای اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت اقدام نکنند. به نظر من شاید برگزاری کنسرت در این شرایط برای گروه‌های پاپ زیاد منفعت نداشته باشد ولی برای گروه‌های مستقل که بدون حمایت فعالیت می کردند خوب است زیرا دیگر نگرانی ندارند که سالن را با حضور مهمانان پر کنند تا بتوانند یک کنسرت برگزار کنند. همچنین نوازنده ها باید قبول کنند که نسبت به قبل از کرونا هزینه کمتری دریافت کنند زیرا در این شرایط همه باید همکاری کنیم تا وضعیت بهتر شود.

وی همچنین خبر داد: طبق صحبت هایی که با بنیاد رودکی انجام دادم هزینه سالن ها کمتر می شود البته هنوز قیمت ها تصویب نشده و در مرحله بررسی قرار دارد.

درفشه که مدیریت اجرای کنسرت های حمید حامی را برعهده دارد در پایان گفت: به زودی مراحل اخذ مجوز کنسرت حمید حامی انجام می شود و این خواننده به دیدار مخاطبان خود می رود. نکته مهم دیگر این است که بیماری کرونا سبب شد آثار بهتری خلق شود زیرا قبلا بسیاری از گروه ها فقط به دنبال برگزاری کنسرت بودند و زیاد کار تولید محتوا انجام نمی دادند در نتیجه این بیماری سبب شد این گروه‌های خاص حس و حال هنرمندان مستقل را درک کنند که به سختی کنسرت برگزار می‌کنند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است