«صفر بیست و یک» طنز موقعیت است/ پایان بازی در «بیگانه ای با من است» | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۷
نگار عابدی در گفتگو با صبا:

«صفر بیست و یک» طنز موقعیت است/ پایان بازی در «بیگانه ای با من است»

نگار عابدی که این روزها مشغول بازی در سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری است، از ویژگی‌های این کار و دیگر پروژه‌های خود سخن گفت.

نگار عابدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره پروژه‌های اخیر خود در عرصه بازیگری توضیح داد: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی با نام موقت «صفر بیست و یک» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی هستم. کارگردانی این مجموعه به صورت مشترک برعهده سیامک انصاری و جواد رضویان است که در سریال نیز بازی دارند.

وی ادامه داد: همچنین نویسندگان این سریال شبنم وثوقی و هدی ایزدی هستند. من نقش همسر جواد رضویان را در این سریال بازی می‌کنم. قصه این مجموعه درباره دو خانواده است که موضوعاتی با هم دارند و من ترجیح می‌دهم عوامل سازنده خودشان در آینده درباره قصه توضیح بدهند.

بازیگر «صفر بیست و یک» با اشاره به اینکه این مجموعه با کارهای قبلی او متفاوت است، مطرح کرد: من مدتی بود طنز بازی نکرده بودم و این مجموعه جزو کارهای طنز من محسوب می‌شود که با دو کار قبلی‌ام متفاوت است. «صفر بیست و یک» یک طنز موقعیت است و در نهایت جدیت اجرا می‌شود. این سریال طنز فاخری است که نگاه کارگردانان آن به متن که مشخص و دقیق نوشته شده وزین و سنگین است.

عابدی با اشاره به اینکه بهمن ماه بازی‌اش در سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید به پایان رسید، عنوان کرد: این مجموعه یک درام جدی است که خانواده‌ای درگیر قصه‌ای می‌شوند. در واقع یکی از پسرهای این خانواده در زندگی شخصی‌اش یک اتفاقی رخ می‌دهد که بقیه اعضای خانواده نیز در کنار داستانک‌های خودشان درگیر داستان زندگی او نیز می‌شوند. من نیز نقش خواهر آن شخصیت را بازی می‌کنم.

وی افزود: «بیگانه‌ای با من است» قصه تلخ و تراژدی دارد اما در نهایت قرار است به نتیجه‌ای برسد.

بازیگر «شمعدونی» گفت: در حال حاضر غیر از این دو پروژه کار دیگری ندارم. پیشنهاد برای کار سینمایی نیز داشته‌ام اما به لحاظ مالی با گروه سازنده به توافق نرسیدم.

عابدی در پایان درباره کار کردن در شرایطی که جامعه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند نیز مطرح کرد: از بهمن ماه که کار من در «بیگانه ای با من است» به پایان رسید، خانه بودم تا دو هفته پیش با گروه سریال «صفر بیست و یک» قرارداد بستم. به هر حال شرایط سخت است و باید رعایت کنیم. خوشبختانه سر پروژه نیز همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. امیدوارم همه افراد جامعه به سلامت از این دوران عبور کنند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000