برگزاری آنلاین نشست ادبی «حریر» به مناسب روز دختر | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲

برگزاری آنلاین نشست ادبی «حریر» به مناسب روز دختر

خانه شعر و ادبیات به مناسبت آغاز دهه کرامت دو نشست آنلاین «حریر» و «رواق غزل» را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، برگزاری نشست ادبی بانوان تهران با عنوان «حریر» در سال جدید همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در روز سه‌شنبه سوم تیرماه برگزار می‌شود.

این نشست به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین از صفحه رسمی اینستاگرام خانه شعر و ادبیات و شبکه تلویزیون اینترنتی «تیوا» از ساعت ۱۸ و ۲۰ با اجرای مژده لواسانی و عرفان نظرآهاری نویسنده پخش خواهد شد. همچنین چند تن دیگر از شاعران زن کشور همچون فاطمه افشاریان و لیلاکردبچه نیز در این نشست حضور دارند که به شعرخوانی و معرفی کتاب از شاعران و نویسندگان زن کشور می‌پردازند.

همچنین نشست «رواق غزل» عنوان برنامه‌ای است که به مناسبت دهه کرامت ولادت، حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) از صفحه رسمی اینستاگرام خانه شعر و ادبیات و شبکه تلویزیون اینترنتی «تیوا» پخش می‌شود. در این برنامه قرار است هر شب یکی از شاعران کشور به شعرخوانی بپردازند. عبدالرضا کاکایی، فاطمه افشاریان، نفیسه سادات موسوی، لیلاکردبچه، امیر مرزبان، سید حسین متولیان، صابر قدیمی و… از جمله این هنرمندان خواهند بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است