«تخم شر» را در انتظار دریافت چاپ دارم/ قصه جدیدم را به زودی می‌نویسم

بلقیس سلیمانی داستان‌نویس در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: به زودی مجوز چاپ رمانی با نام «تخم شر» را دریافت می‌کنم و این کتاب قرار است توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسد.

وی افزود: این رمان در 500 یا 600 صفحه به چاپ خواهد رسید و همانند رسم رایج در زمان حال تیراژ آن در 1000 نسخه خواهد بود، البته ممکن است با توجه به این‌که انتشارات ققنوس برخی مواقع تیراژ 1600 برای داستان‌هایی بر‌می‌گزیند این کتاب هم چنین شرایطی را داشته باشد.

این نویسنده تاکید کرد: درباره تیراژ باید این نکته را اضافه کنم که بنا به استقبالی که از کار خواهد شد چاپ‌های بعدی «تخم شر» تیراژهای متفاوتی خواهد داشت.

سلیمانی با اشاره اینکه برای نگارش این داستان زمانی چهار ماه صرف شد، اعلام کرد: این رمان هم در مدح عشق است هم مذمت آن! مدح عشق از طرف نسل‌های قبل صورت می‌گیرد و مذمت آن توسط جوانان امروز.

نویسنده کتاب «بازی عروس و داماد» درباره کارهای دیگرش چنین خبررسانی کرد: انتشارات ققنوس خرداد ماه، چاپ نهم «خاله بزی» را درآورده است. چاپ نهم این کتاب نیز در 1000 نسخه است.

وی با بیان این‌که به زودی نگارش رمان جدید را آغاز می‌کند، گفت: معمولاً هر ساله، قصه‌ای را به رشته تحریر درمی‌آورم، به تازگی نیز داستانی را در ذهن دارم که نگارش آن را به زودی آغاز خواهم کرد.

این نویسنده در انتها درباره شرایط چاپ و نشر در شرایطی کرونایی امروز توضیح داد: متاسفانه این بیماری روی چاپ نشر هم تاثیر منفی گذاشته است به نحوی که به میزان قابل توجهی میزان نشر کتاب پایین آمده است، ولیکن امیدوارم به زودی این وضعیت به پایان رسیده تا شرایط بهتری در کشور حاکم شود.

انتهای پیام/