روزهای پایان تصویربرداری «اقیانوس پشت پنجره» در قشم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۹

روزهای پایان تصویربرداری «اقیانوس پشت پنجره» در قشم

تهیه کننده فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» اعلام کرد این فیلم برای گروه سین نوجوان تا 20 مرداد آماده می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدجلال چاوشیان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌ زاده به عنوان جدیدترین اثر سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره روند ساخت این فیلم گفت: در حال حاضر حاضر روزهای پایانی تصویربرداری این اثر سینمایی را در جزیره قشم سپری می‌کنیم و همزمان مراحل فنی فیلم نیز در دست انجام است.

وی اعلام کرد: حداکثر تا ۲۰ مرداد فیلم «اقیانوس پشت پنجره» آماده می‌شود.

چاوشیان درباره مدت زمان پیش‌ تولید و تولید فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره»، توضیح داد: حدود ۶ تا ۷ ماه زمان صرف پیش‌ تولید فیلم شد و حدود یک ماه پس‌ تولید و حدود ۵۰ روز هم تصویر برداری اثر به طول انجامید.

تهیه‌کننده «اقیانوس پشت پنجره» درباره ارزیابی خود از کیفیت این فیلم سینمایی، گفت: با وجود اینکه این اولین فیلم نبی زاده است، اما او سابقه ۲۰ ساله دستیاری کارگردان‌های مطرحی همچون آقایان تقوایی و مجیدی را دارد، همچنین ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئنم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فیلم «اقیانوس پشت پنجره» یک فیلمساز موفق را به سینمای ایران معرفی می‌کند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است