جیسون موموآ انتقام قتل همسرش را می‌گیرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۶
با بازی در اثری انتقام‌جویانه؛

جیسون موموآ انتقام قتل همسرش را می‌گیرد

بر اساس اعلام نتفلیکس، جیسون موموآ ستاره هالیوود در تریلر مهیج این کمپانی به نام «دختر شیرین» بازی خواهد کرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، جیسون موموآ تهیه‌کنندگی تریلری انتقامجویانه با نام «دختر شیرین – Sweet Girl» را برای کمپانی نتفلیکس برعهده گرفت و خود در آن هنرنمایی خواهد کرد.

موموآ در این فیلم نقش شوهری را بازی می‌کند که قسم خورده است تا همزمان با حفاظت از دخترش، انتقام خود را از مسببان مرگ همسرش بگیرد و عدالت را درباره آنها اجرا کند.

گرگ هورویتز و فیلیپ آینزر فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند و ویل استپلس آن را بازنویسی کرده است.

برایان اندرو مندوزا با هدایت «دختر شیرین» اولین کارگردانی فیلم بلند خود را تجربه خواهد کرد. مندوزا و موموآ پیش از این نیز در مجموعه‌هایی چون سریال «مرز» و فیلم «Braven»(۲۰۱۸) با هم همکاری داشته‌اند.

علاوه بر موموآ، برد پیتون و جف فیرسون نیز در حلقه تهیه‌کنندگان قرار دارند.

جیسون موموآ ستاره فیلم پرفروش «آکوامن» درباره این موضوع گفت: از همکاری دوباره با نتفلیکس هیجان‌زده‌ام. من یک تیم رویایی را گرد هم جمع کرده‌ام؛ از برد و جف گرفته تا بهترین دوستم یعنی برایان که بیش از ۱۰ سال است که همراه و شریک من بوده است. همکاری با او و محقق کردن ایده‌هایش، رویایی‌ست که به حقیقت پیوسته است.

جف فیرسون نیز اینطور اظهار کرد: من و برد مشتاق آن بودیم که پروژه‌ای دیگر را به نتفلیکس بیاوریم؛ جایی که حقیقتا به ما احساس راحتی و فضا برای تجربه کارهایی اصیل و پیشگامانه می‌دهد. اضافه بر این جیسون و برایان مانند یک خانواده هستند و همکاری دوباره با آنها بعد از تجربه سه فصل از سریال «مرز» بسیار دلچسب است. ما وقتی فیلمنامه را خواندیم متوجه شدیم که فقط یک بازیگر می‌تواند جاذبه و عمق کاراکتر اول آن را در آورد و آن کسی نبود جز جیسون موموآ.

موموآی ۳۹ ساله، سال گذشته میلادی نقش نخست فیلم «آکوامن» را بر عهده داشت؛ اثری ابرقهرمانی که با فروش خیره‌کننده ۱٫۱۴ میلیارد دلاری به پرفروش‌ترین اثر کمپانی دی‌سی کمیک بدل شد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000