فیلم‌های هنروتجربه از سوم تیر اکران می‌شوند/ اسامی سالن ها

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنروتجربه، در حالی که قرار بود اکران فیلم‌های هنروتجربه همراه با دیگر فیلم‌های جدید سینما از روز اول تیرماه آغاز شود اما به دلیل برخی مسایل که در بازگشایی سالن‌ها پیش آمد، این اکران به روز سه‌شنبه سوم تیرماه موکول شد.

از روز سوم تیرماه فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا و مستند «صحنه هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت اکران خود را در گروه هنروتجربه آغاز می‌کنند.

همچنین از چهارشنبه چهارم تیرماه مستند «جایی برای فرشته ها نیست» به کارگردانی سام کلانتری و تهیه‌کنندگی حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمد میراب در سینماهای این گروه روی پرده می‌رود.

آغاز اکران هنروتجربه با سینماهای فرهنگ، خانه هنرمندان ایران، موزه سینما، کورش و چارسو در تهران و سینماهای هویزه مشهد، سیتی سنتر اصفهان، اکومال کرج، ستاره باران تبریز، عمیق بجنورد و کانون ساری در استان ها خواهد بود. سالن‌های اکران هنر و تجربه به مرور و در هفته‌های آتی افزایش می‌یابند.

مستند «صحنه هایی از یک جدایی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید صداقت که از 27 بهمن ماه روی پرده سینماهای هنر و تجربه رفته بود، ادامه اکران خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/