احساسات رمزآلود نقاش به تصویر درآمد/ بیانی «بدون عنوان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰

احساسات رمزآلود نقاش به تصویر درآمد/ بیانی «بدون عنوان»

آثار نقاشی امید بازماندگان به نام «بدون عنوان» تا 16 تیرماه در گالری اُ به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، گالری اُ تا ۱۶ تیرماه به صورت آنلاین میزبان نمایشگاه انفرادی نقاشی امید بازماندگان با نام «بدون عنوان» خواهد بود.

در بیانیه این نمایشگاه نقاشی آمده است: «اصلی‌ترین موضوع آثار بازماندگان، زندگی و مناظر شهری است که با ضرب قلم‌موهای خاص این هنرمند به تصویر در‌می‌آیند. آثار او در کمال سادگی هرچند رمزآلود اما عموما بر اساس احساسی که هنرمند در لحظه نسبت به فضا و شرایط زندگی داشته شکل گرفته‌اند و در پی بیانی شعارگونه نیستند.

به عبارت دیگر، آثار وی بیش از آنکه بر دنیای واقعی استوار باشند، قصد بازنمایی احساس هنرمند در لحظه‌ای خاص را دارد و در نهایت، آنچه آثار او را متفاوت می‌کند، شکار لحظه‌هایی‌ست که ممکن است افراد دیگر بی‌توجه و به‌ سادگی از کنار آن عبور کنند؛ مانند انعکاس نور بر روی بیلبوردی در جاده یا حس وزش باد در شاخه‌های درختان در اثری دیگر.

احساس جاری و سادگی در آثار بازماندگان عنصری است که به سرعت مخاطب را به وجد می‌آورد و این مساله فارغ از حضور یا عدم حضور فیگور در نقاشی‌ها، از عمده ویژگی‌های برجسته‌ این هنرمند به‌شمار می‌رود.»

علاقه‌‌مندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی امید بازماندگان که «بدون عنوان» نام دارد، می‌توانند تا ۱۶ تیرماه به سایت گالری اُ به نشانی ogallery.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است