«دخترم نرگس» جایگزین پرگار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۷

«دخترم نرگس» جایگزین پرگار شد

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...

به گزارش خبرگزاری صبا، سریال «دخترم نرگس» به کارگردانی باقر پیران از هفته آینده روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

 نرگس، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری می کند. او فرزند سوم خانواده صادقی است. نرگس همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگترش نادر بوده و هست اما در روند عادی زندگی شان اتفاقاتی می افتد و اسراری فاش می شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می سازد… .

«دخترم نرگس» که از شنبه هفتم تیر به نمایش در می آید، داستانی در بستر پلیسی- اجتماعی دارد و دارای گره ها و فراز و فرودهای غیر قابل پیش بینی است.

این سریال ۲۷ قسمتی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده و در آن به موضوعاتی از جمله همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز  و تولید ملی پرداخته شده است.

محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع زاده و کامیار شکیبایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان داود سلیمان پور و سید حسن فرخی، نویسنده باقر پیران، مدیر تولید سامان حسن زاده، مدیر تولید تهران فرزین فرزدنیا، مدیر برنامه ریزی محمد رحمانیان، آهنگساز سعید شبانی نژاد، طراح صحنه امین سیمین مرام، طراح لباس میترا بابک، جلوه های ویژه میدانی ایمان کرمیان، چهره پرداز مسعود رییس الساداتی، مدیر صدابرداری محمدرضا مرتضایی، مدیر تصویربرداری سروش مرشدیان.

مجموعه «دخترم نرگس» هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می رود و پنج شنبه ها هم بازپخش یک هفته گذشته نمایش داده می شود.

برچسب ها:

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

نظرات

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است