«دود پشت تپه» به چاپ هشتم رسید/ آموزش نویسندگی با «جین اوستن» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴

«دود پشت تپه» به چاپ هشتم رسید/ آموزش نویسندگی با «جین اوستن»

انتشارات قدیانی رمان «دود پشت تپه» و مجموعه شش جلدی «جین اوستن» را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان نوجوان «دود پشت تپه» به قلم محمدرضا بایرامی در نوبت چاپ هشتم و رمان‌های «جین اوستن» را با هدف تحلیل رمان برای علاقه‌مندان و کارگاه‌های داستان نویسی در نوبت اول چاپ منتشر شدند.

«دود پشت تپه» روایت آغاز هشت سال جنگ تحمیلی در روستاهای جنوب کشور است. راوی، پسرکی پانزده ساله به نام «عزیز» است که در روستایی به نام تلخ رود زندگی می‌کند. ماجرا از زمانی شروع می‌شود که امتحانات بچه‌ها تمام شده‌ و چند روز به عید نوروز مانده است. اهالی سرگرم تهیه‌ وسایل لازم برای استقبال از عید هستند و اشتیاق زیادی برای رسیدن سال نو دارند که ناگهان صدای انفجار مهیبی به گوش می‌رسد. آن‌ها هدف توپ‌های دشمن قرار می‌ گیرند و عزیز مجروح می شود.

مجموعه‌ شش جلدی «جین اوستن» با عناوین اِما، ترغیب، عقل و احساس، نورثنگر ابی، غرور و تعصب و منسفیلد پارک رمان‌هایی به صورت تلخیص و بازنویسی برای آموزش داستان‌نویسی است. مخاطب باید متن کامل رمان‌ها را قبلا خوانده باشد و در این کتاب جاهای خالی را پر کند و پرسش‌هایی را پاسخ دهد.

انتشارات قدیانی رمان «دود پشت تپه» را برای هشتمین بار با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و به قیمت ۲۵۰۰۰ تومان و مجموعه «جین اوستن» را در ۶ جلد و قیمت هر جلد ۱۴۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

برای تهیه‌ این کتاب‌ها علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به تارنمای www.ghadyani.org  مراجعه کرده و از تازه‌های نشر نیز باخبر شوید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است