رابرت پتنیسون از تجربه کار با کریستوفر نولان گفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۴

رابرت پتنیسون از تجربه کار با کریستوفر نولان گفت

ستاره 34 ساله هالیوود در گفتگویی تجربه حضور در «انگاشته» کریستوفر نولان را سخت و طاقت‌فرسا خواند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سینمابلند، در آستانه اکران آخرین ساخته کریستوفر نولان یعنی «انگاشته – Tenet»، رابرت پتینسون در گفتگویی از سختی‌های بازی در این فیلم سخن گفت.

پتینسون بعد از پایان بازی در مجموعه فیلم‌های «گرگ و میش» روی به آثاری کوچکتر و بعضا مستقل گرفت و بقیه دهه ۲۰۱۰ را در فیلم‌هایی چون «زندگی»(۲۰۱۵)، «اوقات خوش»(۲۰۱۷) و «فانوس دریایی»(۲۰۱۹)  نقش‌آفرینی کرد.

او حالا دوباره به دنیای فیلم‌های پرخرج و بزرگ برگشته و در «انگاشته» کریستوفر نولان حضور داشته است؛ فیلم اکشن و دلهره‌آور که پتنیسون با وجود آن که بازی کمتری نسبت به هنرپیشه نقش اول آن یعنی جان دیوید واشنگتن داشته، آن را بسیار خسته کننده و طاقت‌فرسا خوانده است.

پتینسون درباره تجربه بازی خود در «انگاشته» چنین گفت: فیلمبرداری این کار بسیار سخت بود، تازه من تقریبا یک‌سوم کاری را که جان دیوید داشت می‌بایست انجام می‌دادم. جان هر روز از زمانی که به سر صحنه می‌رسید تا پایان روز تمام وقت شناور بود.

البته ساختن هر فیلمی تلاش خاص خودش را می‌خواهد اما این موضوع در مورد فیلم‌هایی با اکشن زیاد پررنگ‌تر می‌شود. حالا گروهی این پرسش را مطرح کرده‌اند که اگر پتینسون این فیلم را طاقت‌فرسا خوانده است، بازی در «بتمن» و نقش‌آفرینی به جای قهرمان گاتهام را چگونه می‌خواهد تاب بیاورد.

«انگاشته» دوران فیلمبرداری خود را بدون وقفه به انتها رساند اما تولید «بتمن» از ماه مارچ به علت شیوع کرونا متوقف مانده است. البته پتنیسون در گفتگوی خود گفت از این بابت شکرگزار است چرا که او مستقیما از «انگاشته» به صحنه «بتمن» رفته بود و کمی احساس گیجی داشت.

کریستوفر نولان «انگاشته» را بزرگترین اثر سینمایی خود تا به اینجا خوانده است. داستان فیلم درباره ۲ مامور مخفی سرویس‌های جاسوسی است که ماموریت دارند از وقوع جنگ جهانی سوم جلوگیری کنند. آن‌ها در حین عملیات خود درگیر توطئه‌ای پیچیده می‌شوند و آن ماجرای یک فناوری بی‌مانند است که امکان وارونگی زمان را به بشر داده ‌است. الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر جانسون از دیگر ستارگان این فیلم هستند.

گفته می‌شود هزینه ساخت این فیلم تاکنون از ۲۰۰ میلیون دلار نیز فراتر رفته است. «انگاشته» قرار است ۳۱ جولای اکران عمومی شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است