ابلاغ نظام‌نامه تولیدات پژوهش‌محور به مراکز صدا و سیما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۹

ابلاغ نظام‌نامه تولیدات پژوهش‌محور به مراکز صدا و سیما

نظام‌نامه تولیدات پژوهش‌محور در راستای بهره‌گیری حداکثری برنامه‌های رسانه ملی از ظرفیت‌های پژوهشی به مراکز استانی ابلاغ شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، پنجمین جلسه کمیسیون پژوهش بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما با موضوع نحوه برگزاری نشست‌های تخصصی برگزار شد.

در این جلسه پژوهشگران، تهیه‌کنندگان و کارشناسان رسانه ملی و معاونت امور استان‌ها حضور داشتند و در مورد محتوای پنل‌های تخصصی قابل ارایه در کمیسیون پژوهش جشنواره ۲۲، بحث و تبادل نظر کردند.

علیزاده رییس کمیسیون پژوهش بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز هم در این نشست با اشاره به سیاست معاونت مبنی بر بهره‌گیری حداکثری برنامه‌های صدا و سیما به ویژه در طبقات ج و د از ظرفیت‌های پژوهشی مراکز اظهار کرد: در این راستا، نظام‌نامه تولیدات پژوهش محور به مراکز ابلاغ شده است.

وی افزود: این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای معاونت امور استان‌ها برخوردار است و در این راستا، تبیین دقیق، آشنایی و آموزش پژوهشگران و تهیه‌کنندگان مراکز، موضوع نشست‌های تخصصی این جشنواره خواهد بود.

در ادامه کاوه و فرخ‌نژاد از تهیه‌کنندگان و پژوهشگران صدا و سیما درباره این موضوع نکاتی را بیان کردند و تصمیم گرفته شد برنامه‌هایی که بر اساس پژوهش‌های علمی و کاربردی تولید شدند، برای آموزش مدعوین کمیسیون پژوهش ارایه شوند.

در این جلسه، وضعیت انتخاب آثار پژوهشی دریافتی، بررسی و تعدادی از آثار برای داوری نهایی کمیسیون پژوهش برای داوران ارسال شد.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است