آغاز اکران از اول تیر در هاله‌ای از ابهام/ امکان تاخیر یک هفته‌ای هست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۳
صبا پیگیری کرد؛

آغاز اکران از اول تیر در هاله‌ای از ابهام/ امکان تاخیر یک هفته‌ای هست

برخی حواشی به وجود آمده در چند روز گذشته حکایت از آن دارد که دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف ۲» به اکران اول تیر نمی پیوندند؛ امری که امروز عصر بالاخره نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، در حالی که قرار بود بازگشایی سینماها از فردا یکشنبه اول تیرماه پس از چهارماه تعلیق به دلیل شیوع ویروس کرونا باشد ولی زمزمه‌هایی مبنی بر اکران نشدن دو فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی و فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملیبه گوش می رسد که اگر این دو فیلم اکران خود را منتفی کنند عملا سینماها فیلم جدیدی برای عرضه ندارند و ناگزیر می شوند فیلم های اکران اسفند را روی پرده ببرند که همین امر ممکن است آغاز اکران اول تیر ماه را منتفی کند.

در این میان شنیده می‌شود که ممکن است سینماهای کشور نیز با توجه به بحران کرونا با یک هفته تاخیر کار خود را آغاز کنند.

رسول صدرعاملی تهیه‌کننده «شنای پروانه» ۳۰ خردادماه بود در گفتگو با یکی از رسانه ها اعلام کرد این فیلم به دلیل محقق نشدن شرایط مدنظر قرار نیست روی پرده سینما برود. همچنین شنیده می‌شود که عوامل فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» به این شرایط اکران راضی نیستند و ممکن است از اکران در این روز انصراف بدهند.

حال محسن چگینی تهیه‌کننده «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» در گفتگویی کوتاه با خبرنگار صبا درباره این موضوع عنوان کرد: عصر امروز ۳۱ خردادماه همه چیز مشخص می‌شود.

همه این اتفاقات و گمانه‌زنی ها در حالی است که بلیت فروشی تا شب گذشته در سایت سینماتیکت و تا صبح امروز در سایت ایران تیک برقرار بوده و حتی ظرفیت سالن‌های نمایش نیز با توجه به پروتکل‌های بهداشتی تقریبا پر شده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا سینماها طبق گفته مسئولان از فردا بازگشایی می‌شوند یا نه و چه فیلم‌های قرار است در نهایت روی پرده بروند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است