آلن دلون بهبود یافته است/ سامورایی پس از مدت‌ها مصاحبه کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷

آلن دلون بهبود یافته است/ سامورایی پس از مدت‌ها مصاحبه کرد

آلن دلون بعد از نزدیک به یک سال از سکته مغزی اش از وضعیت سلامتی اش گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از فیگارو، آلن دلون ستاره نامدار سینمای جهان که نزدیک به یک سال از سکته مغزی اش می گذرد کم کم دارد بهبودی خود را بدست می آورد. بازیگر فیلم «سامورایی» به تازگی بعد از مدت ها غیبت به مرگ یکی از دوستانش واکنش نشان داد و همینطور به صورت مختصر وضعیت سلامتی خود را شرح داد.

آلن دلون روز گذشته ۱۹ ژوئن به راجر بورنیش نویسنده فرانسوی کارهای پلیسی که در ۱۰۱ سالگی درگذشت، ادای احترام کرد.

ستاره «روکو و برادرانش» در واکنش به خبر درگذشت راجر بورنیش نویسنده فیلم «داستان یک پلیس» با بازی خودش گفت: می خواستم به او (بورنیش) ادای احترام کنم، ما بسیار نزدیک بودیم، نزدیک به ۵۰ سال با هم رفیق بودیم. امروز صبح که خبر درگذشت او (بورنیش) را شنیدم بسیار ناراحت شدم، با وجودی که راجر سنش از ۱۰۰ سال هم گذر کرده بود اما انتظار مرگش را نداشتم.

آلن دلون که در فیلم زندگینامه ای «داستان یک پلیس» به گونه ای نقش خود بورنیش را بازی کرده بود از تجربه آن فیلم هم گفت: از راجر به منظور انتخاب من برای ایفای نقش خودش تشکر می کنم، راجر مرا زمان فیلمبرداری فیلم هدایت می کرد، فیلم داستان زندگی او بود من کاملا تحت نظر او کار می کردم.

بازیگر فیلم «کسوف» آنتونیونی در کنار ادای احترام به راجر بورنیش بعد از نزدیک به یک سال از سکته مغزی اش درباره وضعیت سلامتی خود به هواداران توضیح داد. او گفت: من بهترم، اما مدت زمان طولانی ای سپری شده است.

ستاره «ظهر بنفش» و «یوزپلنگ» نخواست بیشتر از این درباره وضعیتش سلامتی اش توضیح دهد.

روزنامه نگاری که با آلن دلون به صورت تلفنی این مصاحبه را انجام داد با خوش بینی درباره وضعیت ستاره فیلم های ملویل گفت: آلن دلون همانطوری که قبل از سکته اش صحبت می کرد با من صحبت کرد و مشکلی در تکلم نداشت او با لحنی مطمئن گفت که به زودی با ما ملاقات می کند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است