سلما هایک و کمپانی‌اش با HBO Max قرارداد ۲ ساله بستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶

سلما هایک و کمپانی‌اش با HBO Max قرارداد ۲ ساله بستند

سلما هایک بازیگر و تهیه کننده مکزیکی سینما به همراه کمپانی اش یک قرارداد دوساله همکاری با سرویس محتوای آنلاین HBO Max امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، سلما هایک بازیگر و تهیه کننده مشهور مکزیکی سینمای جهان یک قرارداد دوساله همکاری با سرویس محتوای آنلاین تازه تاسیس HBO Max امضا کرد. در این قرارداد قرار است کمپانی ونتاناروسا متعلق به هایک پروژه هایی برای HBO Max تولید کند.

سارا اوبری رییس بخش تولید محتوای HBO Max درباره امضای این قرارداد گفت: ما بسیار خوشحال هستیم که در خانواده HBO از سلما هایک و کمپانی نیرومندش استقبال می‌کنیم.

جویی چاوز معاون اجرایی رسانه محتوای آنلاین HBO نیز درباره همکاری با کمپانی متعلق به هایک گفت: ونتاناروسا در آوردن قصه های پرجنب و جوش و غنی به دنیا پرسابقه است، ما مشتاق هستیم که همه ایده‌های فوق‌العاده‌ای را که از این مشارکت حاصل می‌شود، بشنویم.

هایک نیز در واکنش به این همکاری گفت: بسیار هیجان زده ایم که می خواهیم با HBO Max و وارنر مدیا همکاری کنیم.

خوزه تامِز شریک تجاری هایک در کمپانی ونتاناروسا است و ریاست این کمپانی را نیز برعهده دارد. از مهمترین کارهای کمپانی ونتاناروسا می توان به فیلم «فریدا»، سریال «بتی بی‌ریخته» و انیمیشن «پیامبر» اشاره کرد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است