خواننده کره‌‌ای عضو گروه «TST» در ۲۸ سالگی درگذشت

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از گاردین، کیم جئونگ‌هوان خواننده پاپ کره‌ای ملقب به یوهان در سن 28 سالگی درگذشت. این خواننده جوان عضو گروه مشهور «TST» کره‌جنوبی بود.

کمپانی «KJ Entertainment» که صاحب امتیاز آثار این گروه است ضمن تایید این خبر گفت: ما عمیقا متاسفیم که باید این خبر ناگوار و دردناک را تایید کنیم. یوهان، عضوی از گروه TST روز 16 جون این جهان را ترک کرد و خانواده او به عزا نشست.

علت مرگ این این خواننده جوان هنوز اعلام نشده است.

یوهان اولین بار در سال 2013 و با گروه NOM به صحنه موسیقی پاپ کره‌جنوبی، مشهور به «K-POP» پیوست و در سال 2017 عضوی از گروه 6 نفره TST شد و به همراه این گروه با انتشار آلبوم‌هایی چون «وقت تمومه» و «بیدار شو» که هر 2 به جدول 30 آلبوم پرفروش کره‌جنوبی رسیدند، به اوج موفقیت هنری دست یافت.

مرگ یوهان آخرین نمونه از درگذشت ناغافل خوانندگان جوان در سال‌های اخیر در صنعت K-pop کره‌جنوبی است. سال 2015 خواننده 25 ساله دیگری به نام آهن سو‌جین بعد از سقوط از طبقه دهم ساختمانی کشته شد. کیم جونگ‌هیون هنرمند جوان دیگری از گروه محبوب SHINee بود که در سال 2017 به زندگی خود پایان داد و گو هارا و سولی که هر 2 در صنعت موسیقی و بازیگری دستی بر آتش داشتند در سال 2019 و به فاصله 6 ماه از یکدیگر به دلیل آن‌چه حملات شدید اینترنتی خوانده شد، خودکشی کردند.

در دسامبر سال گذشته میلادی نیز چا این‌ها دیگر خواننده جوان کره‌ای با سابقه‌ای کاری در سینما که نوید آینده‌‌ای درخشان برای او را می‌داد در سن 27 سالگی از دنیا رفت. دلیل مرگ او نیز هرگز اعلام نشد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/