مستند «الف» را می‌سازم/ ایفای نقش در «۸۷ متر» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
علی سلیمانی در گفتگو با صبا:

مستند «الف» را می‌سازم/ ایفای نقش در «۸۷ متر»

علی سلیمانی درباره ساخت یک فیلم مستند با موضوع افراد تازه مسلمان شده‌ و حضور در سریال «87 متر» سخن گفت.

علی سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا با اشاره به اینکه در سریال «۸۷ متر» حضور دارد، بیان کرد: هم اکنون مشغول بازی در این سریال به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری هستم. حضور من در این سریال از یک سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی از ساخت یک فیلم مستند خبر داد و عنوان کرد: این مستند «الف» نام دارد و درباره افراد تازه مسلمان شده‌ای است که برای اولین بار با قرآن مواجه شده‌اند. این مستند اثری مصاحبه محور است که در آن با افراد و چهره‌های مختلف گفتگو می‌شود.

بازیگر «سقوط یک فرشته» ادامه داد: نویسندگی و کارگردانی این مستند را خود برعهده دارم و جواد نوری تهیه‌کننده آن است. ساخت این مستند را از یک ماه پیش آغاز کرده‌ام و به احتمال زیاد تا چندین ماه آینده ادامه خواهد داشت، چراکه مراحل تحقیقی و انجام مصاحبه‌های آن زمان‌بر خواهد بود.

سلیمانی در پایان با بیان اینکه سریال تلویزیونی «کتونی زرنگی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه را آماده پخش دارد، مظرح کرد: این مجموعه را علی ملاقلی‌پور کارگردانی کرده است ولیکن به دلیل مشکلاتی که برای آن پیش آمده، هنوز امکان پخشش فراهم نشده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است