نمایشگاه گروهی «آن» در گالری فرشته

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گالری فرشته، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «آن» در گالری فرشته برگزار می شود.

«آن» می تواند فرصتی برای نمایش هیجانات و کنش های درونی آدم هایی باشد که طبیعت بکر و دست نخورده این جهان را به خدمت گرفته اند.

کیوریتور این نمایشگاه صالحه خوانساری مجموعه آثاری از حانیه محبعلی، پارمیدا آستانه، کیانا شکوهی راد، عرفانه روزگرد، سارا نجاری، زینب حیدرتامینی، فاطمه نیکبخت، راحیل حیدری، یاسمین مشهدی صحاف، فرزانه کریمی، سنا کاظمی و سحر سروش را گرد هم آورده است.

در حاشیه این نمایشگاه به قلم صالحه خوانساری آمده است: نمایشگاه گروهی «آن» فرصتی برای نمایش هیجانات و کنش های درونی افرادی است که طبیعت بکر  و دست نخورده ی این جهان را به خدمت گرفته اند. طبیعت به خودی خود به آن بخش از جهان که ساخته دست آدمی نیست اطلاق می شود، اما انسان امروزی در مواجه با آن، در صدد تخلیه عواطف و هیجانات و ناگفته هایش است. در این نمایشگاه هنرمندان با استفاده از تمهیدات دوربین و لوازم عکاسی و حرکات بدنی، بطور تصادفی و آنی، معنی دیگری از طبیعت را ارایه داده اند.

آیین گشایش این نمایشگاه آدینه یازدهم مرداد ماه ساعت 17 الی 21 در محل گالری فرشته به نشانی خیابان شریعتی, پایین تر از پل صدر روبه روی پارکینگ رویال – پلاک 1671 برگزار می‌شود و این مجموعه به مدت چهارده روز میزبان علاقمندان خواهد بود.