هزینه برپایی کنسرت خیلی بالا رفته است/ قیمت بلیت افزایش نیابد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
فریبرز سفردوست در گفتگو با صبا:

هزینه برپایی کنسرت خیلی بالا رفته است/ قیمت بلیت افزایش نیابد

مدیر موسسه «شکوه موسیقی ایرانیان» با اشاره به بالا رفتن هزینه برپایی کنسرت و مشکلاتی که برای کنسرت‌گذاران پیش آمده است با این حال اعلام کرد قیمت بلیت کنسرت بالا نرود تا به مردم فشار نیاید.

فریبرز سفردوست مدیر موسسه «شکوه موسیقی ایرانیان» و تهیه کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره برگزاری کنسرت ها با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن ها گفت: چند روزی است که در حال مذاکره با مسئولان سالن نمایشگاه بین المللی تهران و سالن همایش های برج میلاد هستیم تا اگر شرایط فراهم شود به زودی چند کنسرت برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه حتی در تدارک معرفی گروه های جدید به جامعه موسیقی هستند، بیان کرد: تعدادی گروه موسیقی هستند که قصد داریم این گروه ها را از طریق برگزاری این کنسرت ها به جامعه هنری معرفی کنیم که قرار بود این گروه ها در سال گذشته معرفی شوند که به دلیل بیماری کرونا تمام برنامه ریزی ما بهم ریخت و تصمیم گرفتیم در تیر ماه سال جاری این کنسرت ها را برگزار کنیم.

این تهیه کننده موسیقی افزود: بسیاری از مسئولان سالن ها می گویند هنوز نمی دانند چه مبلغی را باید برای اجاره سالن به تهیه کننده ها بگویند. خیلی ها می گویند سالن ها اجاره خود را براساس ظرفیت ۵۰ درصد می گیرند ولی هزینه های جانبی از جمله انتظامات، ضدعفونی کردن، تامین ماسک و… اضافه شده ولی این هزینه های جانبی سبب می شود همان هزینه و قیمت کل سالن برای تهیه کننده لحاظ شود.

مدیر موسسه «شکوه موسیقی ایرانیان» با اشاره به اینکه همه خواننده ها در این شرایط با تهیه کننده های موسیقی همکاری نمی کنند، افزود: بسیاری از نوازنده و خواننده ها قیمت های خیلی بالا می گویند که در این شرایط اصلا به صرفه نیست به ویژه برای ما در موسسه «شکوه موسیقی ایرانیان»، زیرا اصولا ما با ارکسترها همکاری می کنیم و هزینه برگزاری یک شب کنسرت به همراه یک خواننده و یک ارکستر بزرگ خیلی زیاد است در نتیجه نه تنها سود نمی کنیم بلکه اگر همان تعداد کم مخاطبان هم برای کنسرت حضور پیدا نکنند دچار ضرر می شویم.

به گفته وی، با همه این مسایل ولی بیشتر برایشان مهم این است که چرخه فرهنگ و هنر در حرکت باشد.

وی در پایان درباره قیمت بلیت های کنسرت گفت: در شرایط فعلی افزایش قیمت بلیت کار اشتباهی است زیرا سبد تفریحی مردم روز به روز کوچک تر می شود در نتیجه اگر قیمت بلیت ها افزایش یابد کسی نمی تواند به کنسرت ها بیاید و باید در نظر داشته باشیم که درآمد مخاطب محدود است و براساس آن قیمت ها را تعیین کنیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

برپایی کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصد از تعطیلی بهترست/ لزوم دیدار با مخاطب

همه همراهی کنیم تا کنسرت‌ها از سر گرفته شود/ برگزارکنندگان کنسرت نباید دلسرد شوند

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/938/668/000
  • بی‌بدن
    28/870/338/000
  • سال گربه
    22/546/088/000
  • آپاراتچی
    4/462/970/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/640/386/500
  • پرویز خان
    3/328/739/500
  • نوروز
    3/210/631/000
  • مست عشق
    3/202/755/000
  • آسمان غرب
    3/124/559/000