جیمی کیمل مجری مراسم «امی» ۲۰۲۰ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲

جیمی کیمل مجری مراسم «امی» ۲۰۲۰ شد

جیمی کیمل مجری، تهیه کننده و کمدین مشهور آمریکایی به عنوان مجری هفتاد و دومین دوره مراسم «امی» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، آکادمی تلویزیون آمریکا و همینطور شبکه ABC روز سه شنبه ۱۶ ژوئن در بیانیه ای جیمی کیمل را به عنوان مجری هفتاد و دومین دوره جوایز «امی» معرفی کردند.

کیمل برای سومین بار است که به عنوان مجری مراسم جوایز «امی» انتخاب شده است. او پیش از این در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ مجری این مراسم بوده است.

طبق برنامه مراسم هفتاد و دومین دوره اهدای جوایز «امی» روز یکشنبه ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ برگزار می شود. قرار است چگونگی برگزاری مراسم «امی» در دوران همه گیری کرونا در تاریخ دیگری اعلام شود.

جیمی کیمل در واکنش به خبر انتخابش به عنوان مجری این مراسم گفت: نمی دانیم این کار را کجا یا چطور انجام می دهیم و یا حتی نمی دانیم چرا این کار را انجام می دهیم اما ما این مراسم را برگزار می کنیم و من هم مجری این مراسم هستم.

رییس شبکه ABC نیز در مورد انتخاب کیمل به عنوان مجری مراسم گفت:  می ‌دانیم که جیمی کیمل مراسم «امی» را به طور منحصر به فردی سرگرم‌ کننده و جالب توجه ارائه می کند. او استاد واقعی جشن هایی است که این صنعت و مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.

نامزدهای هفتاد و دومین دوره جوایز «امی» مهمترین رویداد مربوط به آثار تلویزیونی آمریکا و جهان روز ۲۸ جولای توسط آکادمی تلویزیون اعلام می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است