«شازده کوچولو» با ترجمه رحماندوست آمد/ تجدید چاپ «۳۶۵ روز سرگرمی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷

«شازده کوچولو» با ترجمه رحماندوست آمد/ تجدید چاپ «۳۶۵ روز سرگرمی»

انتشارات قدیانی کتاب «شازده کوچولو» ترجمه مصطفی رحماندوست را در چاپ نخست و کتاب «365 روز سرگرمی» را در چاپ چهاردهم روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه انتشارات قدیانی، کتاب «شازده کوچولو» با ترجمه مصطفی رحماندوست در قطع جیبی از سوی «انتشارات قدیانی» منتشر شد.

«شازده کوچولو»  اثر آنتوان دوسنت اگزوپری و با ترجمه مصطفی رحماندوست در نوبت چاپ اول و قطع جیبی منتشر شد.

این کتاب به بیش از ۲۵۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه یکی از پر فروش ترین کتاب های تاریخ محسوب می شود. این کتاب به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده است.

سال ۱۹۳۵، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان جا فرود آمد. همین سانحه دستمایه الهام شازده کوچولو شد که در آن شخصیت قهرمان داستان، خلبانی بی نام، پس از فرود در بیابان با پسر کوچکی آشنا می شود. پسرک به خلبان می گوید از اخترکی دور دست می آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می گیرد برای اکتشاف اخترک های دیگر خانه را ترک کند. او هم چنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می گوید که دل در گرو عشق او دارد. خلبان و شازده چاهی را می یابند که آنها را از تشنگی نجات می دهد اما در نهایت شازده کوچولو…

کتاب «شازده کوچولو» جزو کتاب های برگزیده نخستین جشنواره کتاب برتر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان سال ۱۳۸۵است و مؤسسه «انتشارات قدیانی» این کتاب را در نوبت چاپ اول، تیراژ ۳۳۰۰ نسخه با قیمت ۱۵۰۰۰ هزارتومان در اختیار علاقه مندان قرار داد.

همچنین انتشارات قدیانی به تازگی کتاب « ۳۶۵ روز سرگرمی» را نیز در چاپ چهاردهم منتشر کرده است.

این کتاب  مصور شامل ۳۶۵ معما، بازی و سرگرمی با ویژگی‌های خاصی است که برای پر کردن اوقات فراغت کودکان طراحی شده است و اطلاعات متنوعی را در اختیار آنها قرار می دهد.

انتشارات قدیانی، این مجموعه‌ ۳۷۶ صفحه‌ای را در نوبت چاپ چهاردهم، تیراژ ۱۶۵۰ نسخه با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌ است. برای تهیه‌ این دو کتاب علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به تارنمای www.ghadyani.org مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است