فیلم سینمایی «۴» در انتهای مراحل فنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷

فیلم سینمایی «۴» در انتهای مراحل فنی

فیلم سینمایی «۴» به تهیه‌کنندگی امین‌رضا چلبیانلو، اولین ساخته بلند محسن احتشامی به نویسندگی علی اصغری پس از طی فیلمبرداری در تهران، چالوس و دامغان، مراحل پایانی تدوین را می‌گذراند.

به گزارش خبرگزاری صبا، محسن احتشامی که بیش از دو دهه فعالیت‌های مختلفی را در تئاتر و نمایش خانگی پشت سر گذاشته این‌بار به همراهی امین‌رضا چلبیانلو که او هم تجربه سرمایه‌گذاری در فیلم‌هایی را در یک دهه گذشته در کارنامه دارد، تصمیم به تجربه‌ای جدید برای ساخت فیلمی معناگرا گرفته‌اند و امیدوارند با از سرگیری فعالیت سینماها بتوانند روی پرده سینماهای هنروتجربه باشند.

«۴» (آتش، آب، خاک، باد) نگاهی معناگرایانه دارد به چهار عنصر حیات، آتش، آب، خاک و باد. فیلمی که روایت‌گر زندگی چهار نفر است که به واسطه مرگ پدر سارا اتفاقات متعددی را رقم می‌زنند و ماجراهای مختلفی را به‌وجود می‌آورند…

این فیلم که با رویکردی نو، به مسایل اجتماعی روز می‌پردازد، قرار است در قالب ۴ فیلم کوتاه مستقل و یک فیلم بلند سینمایی پس از اتمام مراحل فنی، آماده ارسال به جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شود.

فرانک جلیلی، شیدا یوسفی، هادی شیخ‌الاسلامی و مجید نوروزی در «۴» ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مدیر تولید: امیرعلی اعجازی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مجتبی حصامی، دستیار تهیه: حنانه بابایی، مدیر فیلمبرداری: رضا شاد، تدوین: امیرحسین تحسینی، اصلاح رنگ و نور : علی تصدیقی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، طراح گریم: حامد بداغی، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، مدیر تدارکات: ماهان موسوی، مشاور رسانه‌ای: فاطمه پاقلعه‌نژاد، صدابرداران: مهدی آقاملک و ایمان بازیار، صداگذاری: آرش کوچکان و عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: شهرزاد افتخاری اشاره کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است