«پیام نجات بخش» را از رادیو نمایش بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
همزمان با شهادت امام صادق (ع)؛

«پیام نجات بخش» را از رادیو نمایش بشنوید

نمایش تک قسمتی «پیام نجات بخش» 28 خردادماه ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه، نمایش جدید تک قسمتی «پیام نجات بخش» ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) از رادیو نمایش پخش می‌شود.

زهرا عبدالله زاده تهیه کننده نمایش رادیویی «پیام نجات بخش» گفت: این نمایش به قلم هاجر کوشکی نوشته شده که روایت عشق و ایمان و دغدغه امام جعفر صادق (ع) برای جوانانی است که دچار گمراهی شده‌اند.

وی درباره تهیه کنندگی این اثر رادیویی بیان کرد: معمولا نمایش رادیویی خودش امکان فضاسازی را به تهیه‌کننده می‌دهد. استفاده از افکت‌های مناسب، فضای نخلستان و زمان وقوع نمایش را برای مخاطب بهتر تصویرسازی کند. همچنین از آنجا که موسیقی در نمایش رادیویی تداوم صحنه است، انتخاب موسیقی‌های مناسب نیز می‌تواند به جذاب‌تر کردن آن بیفزاید و تمام تلاشم بر این است که این کار به درستی صورت گیرد.

در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: مفضل بن عمر، وکیل و نماینده ویژه امام در کوفه، بنا به توصیه امام تلاش می‌کند گروهی از جوانان گمراه شده را جذب کند. در این راه برخی از شیعیان از مفضل انتقاد می‌کنند اما او با حمایت امام جعفر صادق (ع) و دادن نقش اجتماعی به جوانان به هدایت آن‌ها می پردازد، یکی از این جوانان اسماعیل است.

«پیام نجات بخش» به نویسندگی هاجر کوشکی و با هنرمندی محمدرضا علی، بهادر ابراهیمی، شیوا رفیعیان و شمسی صادقی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این نمایش با شرکت و کارگردانی رضا عمرانی، افکتوری نرگس موسی پور، صدابرداری محمدرضا محتشمی و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، ۲۸ خرداد، ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است