روایت زندگی با کرونا در بیمارستان کامکار قم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۹

روایت زندگی با کرونا در بیمارستان کامکار قم

مستند کوتاه «گذر از مه» به تهیه‌کنندگی مهدی مطهر با موضوع زندگی یک‌ماهه با 10 سوژه مستقل در بیمارستان کامکار قم از 26 خرداد ماه پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مستند کوتاه «گذر از مه» با موضوع زندگی یک‌ماهه با ۱۰ سوژه مستقل در بیمارستان کامکار قم از دوشنبه ۲۶ خرداد ماه روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

از روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا در استان قم جواد یقموری و مهدی امینی با استقرار در بیمارستان کامکار قم به عنوان اولین بیمارستان برای مقابله با کووید ۱۹ به ثبت لحظات مختلف از مراحل مختلف حضور بیماران و تلاش‌های پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار کرده‌اند که حاصل تلاش این دو مستندساز در قالب مجموعه مستند ۱۰ قسمتی «گذر از مه» است.

در این مجموعه مستند لحظات و زندگی پر خطر ۱۰ سوژه مختلف شامل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار قم و همچنین بیمارانی که در این بیمارستان بستری و حتی بهبود پیدا کرده‌اند، روایت می‌شود و این مجموعه روایتی مستقیم است از دل کرونا برای چهره‌های پنهان پشت ماسک که بیش از دوماه است برای درمان و مهار میهمان ناخوانده‌ای به نام ویروس کووید ۱۹ تلاش می‌کنند.

همچنین علاوه بر تولید ۱۰ قسمت ۱۰ دقیقه از تلاش پرسنل و کادر درمانی بیمارستان کامکار قم و روایت مبارزه چند نفر از بیماران به این بیماری مهلک، یک قسمت ویژه نیز از تبدیل مجموعه ایران‌مال به عنوان مرکز نگهداری و درمان بیماران کرونایی در کشور در قالب مجموعه مستند «گذر از مه» ساخته شده است.

مستند «گذر از مه» به کارگردانی جواد یقموری و مهدی امینی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از ۲۶ خردادماه هر روز ساعت ۱۴ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است