جشنواره فیلم کوتاه تهران آنلاین برگزار نمی‌شود/ سر زمان خود می‌مانیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۸
دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران به صبا خبر داد:

جشنواره فیلم کوتاه تهران آنلاین برگزار نمی‌شود/ سر زمان خود می‌مانیم

سیدصادق موسوی از برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در زمان مقرر شده و مانند سال‌های گذشته خبر داد.

سیدصادق موسوی دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا با اعلام این خبر که این جشنواره امسال حتما برگزار خواهد شد، گفت: تصمیم داریم سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را در زمان خودش یعنی آبان ماه برگزار کنیم مگر این که اتفاق مهمی در کشور یا جهان رخ دهد که باعث تاخیر در برگزاری جشنواره شود.

وی با اشاره به این که این جشنواره آنلاین برگزار نخواهد شد، افزود: در حال انجام کارها هستیم و تمام کارهای پشتیبانی جشنواره و دبیرخانه برای برگزاری مانند سال‌های گذشته، پیش می‌رود. باید بگویم که تاکنون به فکر برگزاری آنلاین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نبوده‌ایم البته از اختیارات شورای سیاست‌گذاری است تا درباره این موضوع هم صحبت کند.

موسوی در پاسخ به این پرسش که باتوجه به توقف چندماهه فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، آیا فیلمسازان برای شرکت در جشنواره تا زمان مقرر شده می‌توانند فیلم‌های خود را آماده کنند، تشریح کرد: در سال‌های گذشته سه ماه قبل از شروع جشنواره کارها را تمام می‌کردیم اما اکنون تصمیم داریم تمام فشار را بپذیریم تا فیلمسازان بتوانند تا آخرین فرصت ممکن به کارشان ادامه دهند. ضمن آن که امسال فراخوان شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را دیرتر منتشر خواهیم کرد.

دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تغییری در نحوه برگزاری جشنواره سال جاری پیش‌بینی نمی‌کنیم مگر این که در روزهای آینده مشکلی ایجاد شود. البته به امید آن هستیم که بتوانیم این جشنواره را به شکل طبیعی و مانند هرسال برگزار کنیم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است