عکس‌های «دوربین.نت» به نیاوران رفت/ نمایش همه آثار راه‌یافته به نمایشگاه

احسان رأفتی مدیر یازدهمین نمایشگاه عکس های برتر سال «دوربین.نت» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره سرنوشت برگزاری این نمایشگاه گفت: روز جمعه 11 مردادماه، یازدهمین نمایشگاه «دوربین.نت» در فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد و 348 عکس راه یافته به نمایشگاه با انتخاب هیات انتخاب آثار روی دیوار می رود.

وی افزود: این آثار با انتخاب 8 تیم هیأت انتخاب آثار به نمایشگاه راه یافته است و قرار است در هشت شهر کشور نیز به نمایش گذاشته شود.

این نمایشگاه با همکاری آژانس عکس تهران و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.

یازدهمین نمایشگاه عکس «دوربین.نت» روز جمعه 11 مردادماه ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد و تا 25 مردادماه از ساعت 10 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

یازدهمین نمایشگاه عکس های برتر سال «دوربین.نت» قرار بود روز جمعه 28 تیرماه در باغ موزه قصر گشایش یابد اما به دلیل اختلاف سلیقه میان برگزارکنندگان نمایشگاه و مدیران باغ موزه قصر در زمینه انتخاب آثار راه یافته به نمایشگاه، در نهایت احسان رأفتی مدیر این نمایشگاه تصمیم گرفت این نمایشگاه را لغو کند تا در زمان دیگری با کمترین حذفیات امکان نمایش همه آثار راه یافته به نمایشگاه فراهم شود.

به گفته رأفتی، مسئولان باغ موزه قصر خواستار حذف 122 عکس از میان 348 عکس راه یافته به نمایشگاه بودند که این موضوع مخالفت برگزارکنندگان نمایشگاه را به دنبال داشت و در نهایت برگزاری این نمایشگاه در باغ موزه قصر از سوی احسان رأفتی مدیر نمایشگاه «دوربین.نت» ملغی اعلام شد.

وی همچنین در گفتگوی پیشین خود با خبرنگار صبا، موضوع عکس های حذفی از سوی مسئولان باغ موزه قصر را شامل موضوعات ریزگردهای جنوب ایران، محرومیت های برخی از روستاهای کشور و عکس های مربوط به زلزله ذکر کرده بود.

فاطمه حامدی خواه